فانی بافت
نوشته شده توسط : امیر عباس

خرید ناخن ژله ای

 

 

 

 

خرید ناخن ژله ای با کیفیت عالی

ناخن های زیبا و بلند موجب زیبایی و خوش حالت شدن دستها می شوند. شما خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با تهیه محصول بی نظیر ناخن ژله ای همیشه ناخن های زیبا داشته باشید و بروز و جذاب باشید.

 

همه افراد از داشتن ناخن های سالم، زیبا و خوش فرم لذت می برند،اما برای داشتن ناخن های زیبا و سالم باید تمام نکات لازم را بدانیم و رعایت کنیم و مشکلات بسیار دارد.اکثرا وقت و شرایطش را ندارند. اصلا نگران نباشد ما برای شما محصول بی نظیر ناخن ژله ای را تهیه و در فروشگاه اینترتی تهران خرید قرار داده ایم.با ناخن ژله ای کلکسیون زیبایی شما خانم ها تکمیل خواهد شد و همه مجذوب زیبایی دستان شما خواهند شد.

برای کاشت ناخن دیگر نیازی به آرایشگاه و صرف زمان و هزینه ندارید و به راحتی در منزل و در کمترین زمان می توانید بهترین ناخن ها را داشته باشید.


اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید و می خواهید بدون صرف هزینه و وقت برای رفتن به آرایشگاه،ناخن های زیبا و جذاب داشته باشید هر چه زودتر اقدام به خرید این محصول بی نظیر کنید.شک نکنید که با خرید ناخن ژله ای، دیگران را مجذوب زیبایی خود می کنید و همیشه منحصر به فرد هستید.

طرز استفاده:
به راحتی و بدون نیاز به چسب ناخن می توانید ناخن ژله ای را روی ناخن های خود قرار دهید و چند دقیقه با سشوار روی آن بگیرید تا محکم شود.و به دستان شما زیبایی ببخشد.

همه خانم ها طرفدار زیبایی هستند و دوست دارند همیشه زیبا و جذاب باشند.این نکته را نباید فراموش کرد که در زیبایی باید به همه جزئیات توجه داشت و آخرین چیزی که در زیبایی خانم ها بسیار مهم می باشد ناخن های زیبا و مرتب می باشد،پس اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که در زیبایی خود به همه جزئیات توجه دارید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که دستهایتان با ناخن های سالم،زیبا و خوش فرم بسیار زیباتر و جذاب تر می شود و زیبایی شما را کامل تر میکند.

 

اگر شما هم از اینکه جنس ناخن هایتان سست بوده و دیر به دیر بلند می شوند و بعد از بلند شدن میشکند ناراحت هستید،ما با معرفی محصول بی نظیر و شگفت انگیزناخن ژله ای مشکل شما را حل کرده ایم.

 

استفاده از چسب ناخن باعث آسیب رساندن به ناخن ها می شود، اما با ناخن ژله ای به راحتی و بدون استفاده از چسب فقط با گرم کردن با سشوار، ناخن های شما محکم می شود و شما نیاز به هیچ گونه مهارت و تخصصی برای زیبا کردن ناخن هایتان ندارید به راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه بهترین ناخن ها را داشته باشید.

فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر با خرید محصول بی نظیر ناخن ژله ای،همیشه ناخن های خوش فرم و زیبا داشته باشید و همیشه متمایز باشید.

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

نگین ناخن

 

 

 

خرید نگین ناخن در طرح های مختلف

این روزها یکی از محصولاتی که خانم برای زیباتر کردن ناخن های خود از آن استفاده می کنند نگین ناخن است. این محصول مورد علاقه اکثر خانم های جوان بوده در همین مدت کوتاهی که در بازار وارد شده توانسته توجه بسیاری را به خود جلب نماید.ما در فروشگاه تهران خرید برای شما عزیزان در بخش مربوط به طراحی ناخن محصولاتی را از جمله نگین ناخن برایتان قرار داده ایم که براحتی می توانید در صورت پسند کردن از هر کجای کشور که باشید اقدام به سفارش و خرید کالای فوق نمایید.در ضمن برای شما علاقه مندان نیز یک مجموعه آموزش طراحی ناخن نیز در بخش محصولات آموزشی تدارک دیده ایم که می توانید با تماشای ان خیلی زود به درجه بالایی از مهارت در این زمینه دست یابید.در زمینه کاشت ناخن نیز می توانید مجموعه ای بی نظیر که برایتان اماده کرده ایم را تهیه و تماشا نمایید. معمولا برای این امر خانم ها هزینه های بسیار زیادی انجام می دهند در صورتیکه شما می توانید با تماشای آموزش کاشت ناخن خیلی زود به مهارت لازم دست یابید.

همه خانم ها طرفدار زیبایی هستند و دوست دارند در مهمانی ها و مجالس جذاب و زیبا باشند اما همیشه لازم نیست برای افزودن زیبایی و جذابیت وسیله های گران قیمت بخرید و یا هزینه های بالایی برای رفتن به سالن های زیبایی بپردازید،ما به شما خانم ها محصول بسیار جالب و شگفت انگیز نگین ناخن  را پیشنهاد می کنیم،شما با داشتن این محصول می توانید ناخن های خودتان را به بهترین شکل طراحی کنید و به زیبایی خود صد برابر اضافه کنید،زیبایی ناخن ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دستان و جذابیت و آراستگی شما دارد و شما خانم ها با صرف هزینه بسیار ناچیز می توانید جذاب شوید فقط باید کمی ابتکار به خرج دهید و طرح های جالبی روی ناخن هایتان بزنید.

ما علاوه بر محصول فوق برای شما در این زمینه محصولات دیگری اماده کرده ایم که اسامی آنها را در زیر می توانید ملاحضه نمایید :

۱-دستگاه طراحی ناخن

۲-شابلون طراحی ناخن

۳-مهر ناخن

با محصول شگفت انگیز و بی نظیر نگین ناخن  به راحتی در منزل ناخن های خودتان را مطابق سلیقه خودتان تزیین کنید.این وسیله بی نظیر برای خانم هایی که ناخن های زیبایی دارند و دوست دارند ناخن هایشان را طرح زیبا بزنند،مناسب می باشد.داشتن نگین ناخن شما را از رفتن به آرایشگاه و پرداخت هزینه های گزاف بی نیاز می کند.ناخن در زیبایی و آراستگی شما خانم ها نقش بسیار زیادی دارد،اگر ناخن های خود را به صورت زیبا تزیین کنید می توانید جذابیت و زیبایی خودتان را چندین برابر کنید.با محصول شگفت انگیز نگین ناخن طرح های جذاب را پیاده سازی کنید و در مهمانی ها و مجالس بدرخشید و دوستانتان را شگفت زده کنید.خانم های خوش سلیقه و شیک پوش فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر با خرید این محصول شگفت انگیز و فوق العاده کاربردی،با هزینه بسیار ناچیز و در کمترین زمان طرح های های فوق العاده زیبا را بر ناخن های خود بزنید و به همین راحتی به جذابیت و زیبایی خود بیفزایید و متفاوت باشید.

 

نگین ناخن جدیدترین محصول در دنیای مد و فشن می باشد با خرید نگین ناخن ،ناخن های شیک و زیبا داشته باشید.زیبایی و آراستگی ناخن ها در برخورد دیگران با شما اثر می گذارد و داشتن ناخن های زیبا یکی از نشانه های با سلیقه بودن و شیک بودن می باشد و با استفاده از نگین ناخن دیگران تصور می کنند که شما کاشت ناخن و یا کاشت ناخن قالب انجام داده اید.
۷۰ درصد زیبایی به نکات ظریف بستگی دارد که زیبایی ناخن یکی از این نکات ظریف می باشد که باید به آن توجه زیادی کرد.اگر بهتربن و گران قیمت ترین لباس را بپوشید و بهترین آرایش را داشته باشید اما ناخن های زیبا و جذاب نداشته باشید زیبایی شما تکمیل نخواهد بود و به چشم نمی آید.

در بخش دیگری از فروشگاه البرز خرید نیز می توانید محصولات زیر را بیابید که دقیقا مرتبط با حوزه طراحی ناخن می باشند :

۱-نگین ناخن

۲-تقویت کننده ناخن

۳–استیکر ناخن

۴-مانیکور ناخن

۵–لاک پاک کن

با کمی صبر و حوصله می توانید طرح های متفاوت و جالب را با استفاده از نگین ناخن  بر روی ناخن خود انجام دهید و زیبایی خود را در مجالس چندین برابر کنید و متمایز باشید.شک نکنید که اگر یکبار از نگین ناخن استفاده کنید دوستانتان از شما خواهند پرسید که چطور طرح زیبا را پیاده سازی کردید و شما باید در مورد این محصول بی نظیر برایشان توضیح دهید.
قیمت مناسب،طرح های زیبا،کارکرد آسان از ویژگی های نگین ناخن می باشد.در ضمن در فروشگاه برای علاقه مندان به ناخن مصنوعی نیز محصولاتی در این زمینه تدارک دیده شده است و همچنین می توانید به بخش لاک ناخن نیز مراجعه و تنوع محصولات ما را در این بخش مشاهده نمایید.

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

آموزش آرایشگری مردانه

 

 

 

خرید پستی مجموعه های آموزش آرایشگری مردانه و زنانه
شغل آرایشگری مردانه و زنانه همواره به عنوان یک شغل پر در آمد و نیاز به سرمایه کم مد نظر بوده و کافیه که شما بتونید خدمات با کیفیت مناسب رو ارائه بدید و خیالتون از بابت مشتری ها راحت باشه و به کسب در آمد بپردازید. این شغل در واقع نوعی هنر بوده که علاقمندان بسیاری را در خود می بیند.
برخی افراد آرایشگری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می کنن و از این رو می توان آرایشگری را به عنوان منبع در آمد دوم نیز در نظر داشت.در همین راستا بر آن شدیم تا به شما مجموعه ارزشمند آموزش آرایشگری را معرفی کنیم.
محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی جزء بهترین محصولات و کاربردی ترین آنها در زمینه آموزش آرایشگری می باشند.



توضیحات پکیج آموزش آرایشگری زنانه
این مجموعه شامل آموزش کامل آرایشگری همراه با جدیدترین متد های روز دنیا در بر دارنده آموزش تخصصی و حرفه ای پرطرفدار ترین و جدید ترین مدل های روز میکاپ بانوان تهیه شده توسط برجسته ترین مدرسان و هنرمندان حرفه ای آرایشگری بانوان می باشد.
مجموعه ای نفیس که شامل انواع مدل های شینیون و هیرکات (کوتاه کردن مو) همراه با توضیحات مفصل از قبیل آمائه کردن پوست برای گریم ، نحوه قرینه سازی که یکی از مهم ترین نکات میکاپ که در ناحیه چشم به کاربرد زیادی دارد ، تناسب چهره و میکاپ ، می باشد که دارای فیلم برداری با وضوح بالا و زاویه دید مسلط برای هنرجویان می باشد.
مجموعه های آموزش آرایشگری زنانه فروشگاه اینترنتی ما شامل انواع میکاپ ، جوانسازی پوست ، گریم شب و گریم روز شینیون و هیرکات و … بوده که تمامی آموزش ها با تصویر برداری دقیق صورت می گیرد که یادگیری شما را تا حد بسیار زیادی تضمین می کند بطوریکه پس از تماشای این مجموعه ایده های زیادی در مورد هنر آرایشگری زنانه در ذهنتان نقش می بندد که با کمی تمرین می توانید به یک آرایشگر خبره تبدیل شوید.این محصول را می توانید به صورت خرید اینترنتی تهیه نمایید.
برخی سر فصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:
آموزش آرایش مو و صورت به سبک های مختلف
آموزش کوتاه کردن و فر کردن مو
تاتو کردن
اکتنشن و کاشت موی موقت
آموزش کاشت ناخن

آموزش آرایشگری مردانه
به همراه مطالب آموزشی شامل نکات بهداشتی در مورد پوست ، رنگ مو ، بهداشت مو ،دکلره کردن ، آموزش آرایش لب ها و انواع ماسک های آرایشی.
علاوه بر محتویات ذکر شده در مجموعه آموزش آرایشگری زنانه ، گالری عکس طبقه بندی شده در زمینه های آرایش صورت و انواع مدل های ناخن و مدل های روز مو به همراه تصاویری زیبا از آرایش های فانتزی و مدل های لباس در اختیار شما خریداران محترم قرار داده می شود.
توضیحات مجموعه آموزش آرایشگری مردانه
مجموعه آموزش آرایش مردانه شامل انواع مدل های کوتاهی مو و همچنین طریقه ی قیچی زدن مو به کمک شانه ، ماشین اصلاح ، طریقه ی لایه بندی و تمام نکات لازم که برای هیرکات مردانه مورد نیاز است بصورت گام به گام و با رویکرد آموزشی
همچنین مجموعه آموزش آرایشگری مردانه به شما نحوه ی ایجاد موی لایه بندی شده با خطوط حاشیه ی کاملا طبیعی را آموزش داده که این تکنیک از جمله سخت ترین تکنیک ها در زمینه هیرکات مردانه می باشد و در این مجموعه بطور کاملا بصری و واضح آموزش داده شده است.
ترکیب این لایه ها برای تناسب و شکیل کردن و حالت دادن موی سر کاربرد فراوانی دارد و با ترکیب کردن مو هی با طول داخلی مختلف و حاشیه زنی های خاص ،آموزش آرایش مردانه را به بهترین شکل فرا گیرید.
پس از پایان این دوره آموزش پیرایش مردانه شما قادر خواهید بود انواع مدل های مو را فرا گیرید و با توجه به تصاویر آموزشی با کیفیت بالای این مجموعه یک آرایشگر ماهر باشید.

 

با محصولی جدید و بی نظیر با عنوان آموزش آرایشگری مردانه در خدمت شما هستیم.پیش تر محصول آموزش آرایشگری زنانه با استقبال خوبی مواجه شد و پیرو درخواست کاربران بر آن شدیم تا محصول آموزش آرایش مردانه را برایتان فراهم نمودیم.پکیج استثنایی که شامل بخشهای مختلف و بصورت طبقه بندی و گام به گام بوده و با رویکرد آموزشی و یادگیری می باشد.با توجه به محتویات فوق العاده آموزشی بسته های آموزش آرایش مردانه و آموزش آرایشگری زنانه ، این مجموعه ها نه تنها برای افراد مبتدی مورد استفاده فراوان قرار می گیرد بلکه آرایشگران عزیز نیز می توانند با متدهای روز آشنا شده و ایده های زیبایی را در امر آرایشگری از این مجموعه ها در ذهن خود بپرورانند و بر دانش و تجربیات خود اضافه نمایند.
شغل آرایشگری به عنوان شغلی بدون نیاز به سرمایه زیاد و همچنین هنری جذاب همیشه مورد توجه جوانان بوده و همچنین منبع در آمد روزانه و مناسبی می باشد.درآموزش پیرایش مردانه که می شود به عنوان هنر آرایشگری نیز از آن یاد کرد ، داشتن علاقه یک امر بسیار مهم است.زیرا هیچ هنرمندی را نمی یابید که بگوید به رشته هنری اش علاقه ندارد.
در این مجموعه سعی شده تا با کاربردی تر کردن مفاهیم از پایه تا پیشرفته سعی بر ارتقاء دانش و هنر شما عزیزان علاقمند به شغل آرایشگری داشته ایم.
آموزش آرایشگری علاوه بر داشتن علاقه نیاز به تمرین و تکرار دارد.در این مجموعه سعی شده تا مباحث بصورت کاملا ساده آموزش داده شود تا شما عزیزان بتوانید با دانستن اصول و مفاهیم اصلی آموزش آرایشگری مردانه با کمترین تمرین و صرف کمترین زملن به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه آموزش آرایش مردانه این است که با بررسی اصول آرایش و آرایش متناسب با هر چهره شما می توانید ایده های نو و خلاقانه را در ذهن خود بپرورانید و همیشه به خلق ایده های تازه و نو انحصاری خود بپردازید.
آرایشگری امروزه به یک علم تبدیل شده است و با توجه به ظهور مدل های جدید و تنوع در مدل های روز ، روشهای سنتی آرایشگری کم کم جای خود را به روش های نوین داده و مدل های سنتی کم کم در حال محو شدن می باشند.
این مجموعه بی نظیر بصورت کاملا فارسی و با تصویر برداری با کیفیت و مناسب تهیه گردیده است که مناسب برای دستگاه های پخش خانگی و همچنین کامپیوتر می باشد.
برخی ویژگی های پکیج آموزش آرایشگری مردانه
اصلاح مو طبق مدل های مختلف و مشخص و از قبل تعیین شده
تمامی آموزش ها به زبان فارسی و با کیفیت تصویر برداری بالا و زاویه دید مناسب
آموزش نکات و تکنیک های حرفه ای در آرایشگری
برخی سر فصل های آموزشی در مجموعه آموزش آرایشگری مردانه
آموزش اصول اولیه پیرایش مو
کوتاه کردن مو به روش انگشتی و شانه
آنکارد کردن صورت و پشت گردن
نحوه سشوار و براشینگ مو
کوتاهی انواع مدل های چند سانتی
بررسی اضافات مو و خط انداختن موی سر
آموزش انواع مدل های آلمانی و بوکسری و روی گوش
مدل های بچه گانه کوپ و روش های حرفه ای ۷ و ۸
خرد کردن مو با روش ترکیبی قیچی و تیغ
کوتاه کردن مو با قیچی های پیتاژ

آموزش آرایشگری
برای خرید اینترنتی مجموعه آموزش آرایش مردانه می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید:
۱-ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را در کمتر از یک دقیقه بصورت آنلاین ثبت کنید
۲-مشخصات خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به یکی از شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید.
۳-با تماس تلفنی با شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ سفارش خود را ثبت کنید.

 

با پکیج آموزش پیرایش مردانه به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید
آرایشگری ضمن اینکه یک هنر جذاب به شمار می آید و کار بسیار لذت بخشی است ، به عنوان یک منبع در آمد خوب نیز مورد توجه است.پکیج استثنایی آموزش پیرایش مردانه هم برای افرادی که تخصصی در این زمینه و هم برای آرایشگران عزیز (جهت کسب تجربه و آشنایی با متد های روز) مناسب می باشد.امروزه دیگر آرایشگری مثل قدیم به روش ساده و سنتی و یک شکل و یکنواخت نبوده و دچار تغییرات بسیاری شده است.ظهور مدل های جدید و همچنین توجه بیشتر افراد به زیبایی باعث شده تا هنر آرایشگری مدرن به یک علم بروز تبدیل شده باشد.از این رو بر آن شدیم تا پکیج آموزش آرایشگری نوین را به شما معرفی کنیم.
در مجموعه آموزش آرایشگری مردانه شما انواع مدل های کوتاهی مو در کنار فرم های زیبا متناسب با چهره هر فرد را می آموزید.آموزش آرایش مردانه یک هنر بوده و هنر نیز نیاز به علاقمندی دارد.زمانی که شما به یک کاری علاقه داشته باشید ، سعی می کنید آن را به بهترین شکل انجام دهید و تا زمانی که آن را به نحو احسن انجام ندهید ، از آن دست نخواهید کشید.
آموزش  آرایشگری به نسبت آموزش آرایشگری زنانه نیاز به زمان کمتری دارد و بسیار راحت تر می باشد.
برخی ویژگی های بسته آموزش پیرایش مردانه
آموزش نکات مهم در پیرایشگری به همراه تکنیک های خاص در این زمینه
آموزش اصلاح مو طبق مدل مشخص بصورت مرحله به مرحله
قابلیت پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر
بصورت تمام فارسی و با وضوح تصویر بالا و زاویه دید بسیار مناسب
محتویات این مجموعه به نحوی تهیه شده است که شما با دیدن آن و کمی تمرین و علاقه به راحتی می توانید به یک آرایشگر خبره تبدیل شوید و شروع خوبی بری در آمد زایی و خود اشتغالی داشته باشید.
برخی مدل ها و سر فصل های آموزشی در مجموعه آموزش پیرایش مردانه
آموزش اصول اولیه در زمینه پیرایش و کوتاه کردن مو
کوتاه کردن مو به روش انگشتی
چک کردن اضافات پس از اصلاح مو
آموزش نحوه خط انداختن
آنکارد کردن پشت کردن
سشوار و براشینگ مو
کوتاه کردن انواع مدل های بوکسری ، روگوش ، آلمانی ،بچه گانه ، کوپ ، هفت و هشت ، و بوسیله ترکیبی با قیچی و تیغ
کار با قیچی پیتاژ ، استفاده از صاف کننده های مو و …

 

شما غزیزان برای خرید مجموعه بی نظیر آموزش آرایشگری مردانه از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید
۱- با کلیک بر روی گزینه خرید پستی محصول و تکمیل فرم مشخصات در تکمیل سفارش
۲- با پیامک کردن مشخصات خود از قبیل نام گیرنده محصول + آدرس + کد پستی + نام محصول به شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۸۴۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰
۳- با تماس تلفنی با شماره های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و یا ۰۹۳۵۹۸۴۲۳۲۴ و ثبت سفارش خود

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

دستگاه بافت مو

 

 

 

خرید دستگاه بافت مو آفریقایی ۴ شاخه

آرایش مو تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی شما خانم ها دارد و داشتن موهای زیبا حق شماست.با دستگاه بافت مو آفریقایی بدون نیاز به صرف وقت زیاد و هزینه های گزاف، موهای خود را به زیباترین و جذاب ترین سبک ببافید و از موهای زیبای خود لذت ببرید و شاهد تغییر در چهره خود شوید و زیباتر و جذاب تر از قبل شوید.

دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press یک دستگاه الکترو مکانیکی می باشد و سری آن از چهار شاخه تشکیل شده است و هر شاخه دارای شکافی برای نگهداری دسته مو می باشد با چرخش سر دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press، دسته های مو به دور هم پیچیده شده و به راحتی بافته خواهند شد.

ویژگی های دستگاه بافت مو آفریقایی
با سرعت بسیار بالا می توانید موهای خود را ببافید
در هر زمانی که بخواهید می توانید از دستکاه بافت مو استفاده نمایید
مدل های مختلف بافت مو را می توانید پیاده سازی کنید
با کمترین هزینه و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های گزاف برای رفتن به آرایشگاه در منزل و به راحتی موهای خود را می توانید به زیباترین سبک ببافید
برای استفاده از این محصول نیاز به دانش خاص و توانایی آرایشگری ندارید. برای خرید اینترنتی این محصول می توانید همین الان اقدام نمایید.

آموزش

 

نحوه کار با دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press
در ابتدا دسته ای از مو را انتخاب می نمایید و هر شاخه دستگاه بافت مو دارای شکافی برای نگهداری دسته مو می باشد و شما انتهای این دسته مو را که انتخاب کرده اید در درون شکاف سرشاخه دستگاه بافت مو آفریقایی قرار می دهید و البته با توجه به مدلی که مد نظرتان می باشد می توانید ۱ تا ۳ دسته موی دیگر را درون شکاف سر شاخه دستگاه بافت مو قرار دهید و در نهایت کلید روی دستگاه بافت مو braid x-press را فشار دهید تا سر دستگاه شروع به چرخش نماید و موهای شما به راحتی و در زمان بسیار کم بافته می شود و سپس کلید فشار داده شده را رها نمایید.به همین سادگی و در منزل موهای خود را به بهترین سبک ببافید و از موهای زیبای خودتان نهایت لذت را ببرید.

 

نکات بسیار مهم در بافت مو
بهتر است هنگامی که موهای خود را به تازگی شسته اید و تمیز کرده اید از دستگاه بافت مو braid x-press استفاده نمایید و هرگز وقتی که موهایتان چرب می باشد و چند روزی است که به حمام نرفتید از دستگاه بافت braid x-press استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می بیند
موهای خود را ابتدا با اتو مو صاف کنید و بعد از آن سشوار بکشید، نکته بسیار مهم این می باشد که برای اینکه موهای براق تری داشته باشید و آسیب کمتری به موهایتان برسد از باد سرد سشوار استفاده کنید که به نفع سلامت موهایتان می باشد.
برای اینکه موهایتان راحت تر حالت بگیرد حتما قبل استفاده از دستگاه بافت مو، موهای خود را مرتب شانه نمایید
بهتر است شب به حمام بروید و موهای خود را تمیز و مرتب کنید و با دستگاه بافت مو موهای خودتان را ببافید و بعد بخوابید تا صبح موهای زیباتری داشته باشید،اگز با موهای خیس بخوابید و صبح موهایتان را ببافید زمان بسیار زیادی باید برای حالت دادن موهایتان صرف کنید
هر قسمت از مو را که می خواهید ببافید ژل بزنید بعد ببافید تا موهایتان بهتر حالت بگیرد و زیباتر و براق تر شود.

 

دستگاه بافت مو

خرید دستگاه بافت مو

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو

بافت مو افریقایی

دستگاه بافت مو افریقایی

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

آموزش شیرینی پزی

 

 

 

خرید آموزش شیرینی پزی

آموزش شیرینی پزی در یک مجموعه بی نظیر که بیش از ۱۰۰ مدل دستور پخت و مراحل تهیه انواع شیرینی در آن آموزش داده شده است.حتما شما هم دوست دارید تا برای یک بار هم که شده با دستپخت خود یک شیرینی بسیار خوشمزه در منزل درست کرده و اعضای خانواده و دوستان خود را به خوردن آن دعوت نمایید.ما برای شما بانوان عزیز امروز یک مجموعه  با نام آموزش شیرینی پزی در نظر گرفته ایم که  می توانید با تماشای این مجموعه تمام اصول حرفه ای اموزش پخت شیرینی را فرا گرفته و با سلیقه خود یکی از بهترین های انرا در منزل درست نمایید.

آموزش شیرینی پزی

شما با تماشای این آموزش تصویری و کمی تلاش و کوشش می توانید خیلی زود به یک شیرینی پز ماهر و حرفه ای تبدیل شوید و بهترین ها را در منزل خود طبخ کنید.ما سعی  کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و معروف ترین این آموزش ها را در نظر بگیریم.شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آموزش شیرینی پزی به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.





این مجموعه آموزش شیرینی پزی براحتی قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های پلیر خانگی بوده و با بالاترین کیفیت ممکن تمام مراحل پخت یک شیرینی را به شما هنر آموز گرامی نشان می دهد.شما همچنین می توانید با فرا گرفتن این هنر به عنوان یک شغل به آن نگاه کرده و با گرفتن مدارک لازم خود تبدیل به یک شیرینی پز ماهر شوید.پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده به تماشای این مجموعه بنشینید و نکات مهم انرا فرا بگیرید.

اگر دوست دارید تا همسری شیرینی پز و ماهر در منزل داشته باشید این بهترین فرصت است تا با تهیه این آموزش شیرینی پزی و هدیه دادن آن به همسرتان او را ترقیب نمایید تا هر چه زودتر به تماشای این مجموعه نشسته و برای شما یک شیرینی خوشمزه درست کند.فروشگاه تهران خرید این محصول ارزشمند را برای شما تهیه نموده است.

آموزش شیرینی پزی

برخی دستور های تهیه انواع شیرینی

شیرینی پزی:

شیرینی زنجبیلی بدون فر در شیرینی پزی:

مواد لازم جهت تهیه این شیرینی خوشمزه :

آرد: ۳  پیمانه

روغن و کره :نصف پیمانه

زنجبیل:۳ قاشق سوپ خوری

پودر قند:۳/۲ پیمانه

طرز تهیه شیرینی زنجبیلی بدون فر:جهت تهیه این شیرینی روغن  و پودر قند و زنجبیل را با ترکیب کرده سپس آرد را در ظرفی روی   حرارت ملایم قرار داده  و  مرتب هم زده تا بوی خامی او از بین برود اما تغییر رنگ در آرد ایجاد  نگردد.آرد را از روی حرارت بر داشته و به مواد اضافه کرده  و با هم ترکیب می کنیم در مرحله بعد کره را اضافه نموده و   به وسیله وردنه  خمیر مورد نظر را تخت کرده و با قالب های مختلف طرح می دهیم.

خرید آموزش شیرینی پزی

شیرینی پفک گردویی در شیرینی پزی:

مواد لازم:

زده تخم مرغ:۳ عدد

پودر قند:۱۵۰ گرم

مغز گرد:  ۲/۱ پیمانه

آرد: اقاشق مربا خوری

پکینگ پودر: ۱ قاشق چایخوری

هل  به مقدار لازم

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی پفک گردویی:ابتدا زده تخم  مرغ را هم زده و سپس پودر هل را به تخم مرغها اضافه کرده و بعد از آن پودر قند را اضافه کرده و به مدت ۵ دقیقه هم  می زنیم.و در مرحله بعد آرد و پکینگ پودر به به مواد بالا اضافه کرده و سپس گردو را اضافه می کنیم.

فر را با درجه حرارت ۱۸۰ درجه روشن نموده و بعد سینی فر را چرب کرده و از موادی که تهیه شده با قاشق برداشته و با فاصله در سینی چیده و به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر قرار داده تا پفک ها خشک  شوند و بعد از آن فر را خاموش کرده و در فضای باز قرار داده تا سرد شوند.و بعد می توانید آنها را در ظرفی چیده و میل  نمائید.

شیرینی کاکا در شیرینی پزی :

مواد لازم:

آرد گندم :۱۵۰ گرم

کدو حلوایی له شده :۱۰۰ گرم

تخم مرخ:۱ عدد

شکر:۵۰ گرم

بکینگ پادر :۱ قاشق چایخوری

گلاب : نصف پیمانه

گردو: نصف پیمانه

دارچین،روغن و هل مقداری

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی کاکا: تخم مرغ   و شکر را  با هم ترکیب کرده سپس گلاب را اضافه کرده و بعد کدو حلوایی را به مواد اضافه نموده،آرد و پکینگ پادر را با هم از صافی رد نموده  و به مواد اضافه کرده  و بعد گردو ها را اضافه کرده خمیر  حاصل شده را  طی مدت ۱ در ظرف در بسته ای قرار داده و بعد از گذشت این مدت زمان با قالب گرد ،قالب زده و در روغن داغ سرخ می کنیم.در مرحله آخر روی آنها را با پودر دارچین و حل تزئین می کنیم.

شیرینی خرمایی ئر شیرینی پزی :

مواد لازم:

خرما و گردو  هر یک :۲پیمانه

پودر نارگیل،پودر پسته ، پودر دارچین و کنجد هر کدام:۱ قاشق چایخوری

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی خرمایی:ابتدا  هسته خرما ها را جدا نموده و با گردو در غذا ساز ریخته و آنها را با هم میکس کرده و بعد در ظرفی تخت  پهن کرده و با قالب گل ،آن را قالب زده ، و بعد از آن گل ها را در  پودر نارگیل،پودر پسته ، پودرکنجد و دارچین به صورت جداگانه آغشته کرده و بعد در ظرف مورد نظر چیده،شیرینی شما آماده سرو است.

آموزش شیرینی پزی

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی پنجره ای و مواد لازم :

آرد:یک  لیوان

تخم مرغ : پنج عدد

نشاسته : یک لیوان

گلاب: چهار  قاشق غذا خوری

روغن مایع :دو لیوان

وانیل :۴/۱ قاشق چایخوری

پودر قند: به مقدار دلخواه

طریقه پخت:نشاسته را در گلاب حل کرده و بعد تخم مرغ ها را  اضافه نموده و شروع به هم زدن کنید، و بعد آرد و وانیل و تخم مرغ را به نشاسته اضافه  نموده و هم زده  و بعد آن را از الک رد کرده ،در قابلمه ای روغن داغ کرده و قالب مورد نظر را در قابلمه قرار داده و بعد آن را در مواد بعد از داغ شدن قرار دهید.مواد باید طوری ریخته شود تا لبه قالب پوشیده شود.  فوراً قالب را داخل روغن داغ قرار داده و  به قالب ضربه ای وارد کرده تا مواد  درون آن جدا گردد. و  بعد از ان حرارت را کم نموده تا شیرینی ها آرام پخته شوند و بعد از ان بر روی  دستمالی آنها را چیده تا روغن اضافی موجود در آن کشیده شود و بعد از خنگ شدن آنها را در ظرفی چیده و مقداری پودر قند توسط الک بر روی شیرینی ها پخش می کنیم.

تهیه شیرینی در خانه برای خانم خونه بسیار لذت بخش بوده و علاوه بر آن شیرینی هایی که خانگی تهیه می شوند  طعمی دلپذیر و متفاوتی را به همراه داشته علاوه بر آن دارای سلامت بیشتر بوده زیرا شیرینی که در منزل تهیه می شود از مواد درجه یک و با بهداشت کامل تهیه می شوند  و به صرفه تر بوده،که در این متن شیرینی پزی تهیه چند شیرینی خوشمزه را برای شما علاقمندان به  اشترک می گذاریم:

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی نارگیلی :

مواد لازم:

سفیده تخم مرغ:۵عدد

پودر قند: ۲۵۰ گرم

پودرنارگیل:۱۵۰ گرم

وانیل مایع  :نصف قاشق چایخوری

طریقه پخت این شیرینی :سفیده تخم مرغ ها را با هم زن برقی روی دور تند به مدت ۷ دقیقه زده تا سفت گردد.و این همزدن در یک جهت انجام گیرد. پودر قند را به سفیده های تخم مغ اضافه نموده و  به گونه ای که ظرف پیرکسی که مواد در آن هست را روی کتری قرار گرفته روی حرارت قرار داده و به طور مرتب تا زمانی که مواد کشدار شود هم زده و بعد که مواد داغ شد  از روی حرارت پایین آورده و پودر نارگیل را اضافه نموده و در مرحله اخر هم وانیل مایع اضافه می کنیم.و بعد مواد آماده شده را در قیفی ریخته و سینی فری که از قبل چرب شده و کاغذ روغنی  داخل آن انداخته شده  را آورده و با قیف تکه هایی را  با فاصله داخل  سینی قرار می دهیم و بعد از آن سینی را در فر با درجه حرارت پایین قرار داده زیزا هدف این است که روی شیرینی ها سرخ نشوند.بعد از کمی رنگ گرفتن فر را خاموش کرده ولی از فر بیرون نیاورده  و منتظر می مانیم تا شیرینی ها رنگ مورد نظرمان را به خود بگیرند و بعد سینی را بیرون آورده و اجازه می دهیم خنک شوند.  فراموش نکنید که المنت بالایی فر روشن نگردد.

آموزش شیرینی پزی و شیرینی ملکه بادام :

مواد لازم:

آرد: ۳ و ۴/۳ پیمانه

پودر قند: ۱ و ۴/۱ پیمانه

روغن جامد: ۱ و ۴/۳ پیمانه

تخم مرغ:۲عدد

هل:نصف قاشق چایخوری

خامه :۲/۱ پیمانه

پکینگ پادر:نصف قاشق چایخوری

عسل :۲ پیمانه

خلال بادام: دو پیمانه

کره:۴/۳ پیمانه

شکر: یک پیمانه

خامه :نصف پیمانه

زعفران غلیظ : دو قاشق سوپخوری

طریقه پخت این شیرینی:ابتدا پودر قند به همراه روغن هم زده تا زمانی که پوک و سبک شود.و بعد تخم مرغ ها و بعد از آن هم خامه را به مواد اضافه نموده و در آخر آرد و بکینگ پودر و هل را همگی به مواد اضافه نموده و هنگامی که خمیر به صورت یک دست شد. مواد را در کف سینی که از قبل چرب شده می ریزیم و بعد سینی را به مدت زمان ۱۰ دقیقه در دمای فر ۱۷۰ درجه قرار داده و در این فاصله عسل،کره ،خامه و شکر  و خلال  و زعفران غلیظ را با هم ترکیب نموده و بر روی حرارت ملایم به مدت ۵ دقیقه قرارداده و بعد مواد را از  فر بیرون آورده و مواد روی حرارت را روی خمیز می ریزیم و در طبقه بالای فر با دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۵ دقیقه قرار داده  تا روی شیرینی ها طلایی گردند.بعد از اینکه مدت زمان ۲۵ دقیقه تمام شد سینی را از فر خارج نموده و بعد اط سرد شدن شیرینی ها را به صورت لوزی برش  داده و آماده سرو قرار می گیرد.

آموزش شیرینی پزی و شیرینی بهشتی در شیرینی پزی:

مواد لازم:

روغن جامد:۲پیمانه

پودر قند و یا شکر:۲پیمانه

آرد سفید:۴ پیمانه

روغن مایع:نصف پیمانه

وانیل، پودر کاکائو،زعفران به مقدار نیاز

ابتدا روغن را به صورت بنماری  آب کرده  در یخچال قرار داده تا سفت گردد و بعد با شکر با همزن طوری هم میزنیم که مایع سفید رنگ گردد.و بعد از اضافه نمودن وانیل  همزن را خاموش کرده و آرد الک شده را کم کم اضافه و هم می زنیم و بعد روغن مایع را هم اضافه کرده و کمی دیگر هم زده،هنگام آماده شدن خمیر، آن را به  ۳ قسمت تقسیم کرده و قسمت از مواد را با پودر کاکائو ،قسمتی را با زعفران و قسمت اخر را بدون اضافه کردن چیزی ساده نگه داشته ،و بعد  خمیر ها را با فاصله در سینی فری که از قبل چرب شده  می ریزیم و در فر با درجه حرارت ۲۰۰ درجه به مدت زمان ۱۵ دقیقه قرار داده تا طلایی گردند.

 

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

آموزش آشپزی

 

 

 

با بسته آموزش آشپزی ، تبدیل به بهترین آشپز شوید

نیاز به خوراک از مهمترین نیاز های انسان به شمار می رود و خوراک مناسب ضمن تضمین سلامتی جسم شما ، می تواند تا حد زیادی در سلامت روح و روان شما نیز موثر باشد.هنگام گرسنگی هیچ چیز بیش از خوردن یک غذای لذیذ انسان را خوشحال و سر حال نمیکند.هنگام انجام فعالیت روزانه از ساعاتی پیش از رسیدن زمان صرف وعده غذایی منتظر خوردن غذا هستیم.به همین دلیل است که از ابتدای زندگی مشترک مادران تازه عروس ها به آنها آموزش آشپزی می دهند تا بتوانند تا حد زیادی رضایت همسرانشان را در زندگی مشترک جلب کنند.



از نظر یک مرد ، زن هنرمند زنی است که مهمتر از همه چیز بتواند غذای خوشمزه درست کند.اکثر غریب به اتفاق آقایان عاشق غذاهای خوشمزه هستند و به عبارتی شکمشان مهم ترین عنصر در زندگیشان به شمار می رود.اما مساله دیگر تنوع غذاهای تهیه شده در رستوران ها و در خانه ها توسط بانوان خانه دار می باشد.همه ما عاشق غذاهای ایرانی هستیم ولی آیا همه ی غذاهای خوشمزه ایزانی را می شناسیم ؟ آیا دستور پخت همه ی غذاهای ایرانی را میدانیم ؟
در مجموعه بی نظیر آموزش آشپزی شما با نحوه پخت غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه آشنا می شوید و می توانید به راحتی به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید.
با فراگیری دروس مجموعه آموزش آشپزی دیگر از غذاهای تکراری خبری نیست و غذاهای شما با تغییر چشمگیر در رنگ و طعم همراه خواهند بود و دیگران از دست پخت شما به وجد خواهند آمد.برای خرید اینترنتی این محصول همین الان می توانید اقدام نمایید.

آموزش آشپزی

این مجموعه برای تمامی بانوان مبتدی و حرفه ای و البته کسانی که زمان برای رفتن به کلاس آشپزی را ندارند مناسب می باشد و بدون صرف هزینه های کلاس آشپزی می توانید در منزل خودتان به یادگیری هنر آشپزی بپردازید.
مجموعه آموزش آشپزی بصورت کاملا فارسی و بصورت تصویری آماده شده است و قابلیت پخش بر روی تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر را داراست و پس از مشاهده آن قادر خواهید بود ا هر غذایی را به بهترین شکل ممکن درست کنید و با غذاهای جدید و خوشمزه همسر و فرزندانتان را غافلگیر کنید.
شما عزیزان برای تهیه مجموعه آموزش آشپزی ایرانی از فروشگاه اینترنتی ما می توانید به یکی از سه روش زیر اقدام نمایید.
۱-ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و با توجه به مشخصات خواسته شده فرم سفارش را تکمیل و سفارش خود را ثبت کنید.
۲-مشخصات خود به ترتیب کد پستی + آدرس کامل پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید
۳-تنها با یک تماس تلفنی با شماره تلفن های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ سفارش خود را ثبت نمایید.



با خرید فیلم آموزش آشپزی شما تنها یک بار هزینه می کنید و یک عمر از آن استفاده می کنید و دیگران شما را برای داشتن یک دستپخت عالی تحسین خواهند کرد.

خرید پستی مجموعه فیلم آموزش آشپزی

آیا دوست دارید آشپزی را بطور حرفه ای یاد بگیرید ؟ آیا از غذاهای تکراری خسته شدید ؟ آیا می خواهید همه از دستپخت شما تعریف کنند ؟ آیا زمان و هزینه رفتن به کلاس های آشپزی را ندارید؟پیشنهاد ما به شما استفاده از  مجموعه های فیلم آموزش آشپزی می باشد.
آشپزی یک هنر می باشد و هنر نیز نیاز به علاقه و پشتکار دارد.با بسته آموزش آشپزی شما می توانید در مدت زمان کوتاهی چندین مدل غذای جدید یاد بگیرید و همچنین غذاهایی که در پختن آنها تسلط دارید را به بهترین شکل ممکن و بسیار خوشمزه تر درست کنید.شما می توانید با مشاهده فیلم آموزش آشپزی به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید و غذاهایی را درست کنید که همسر و فرزندانتان با دیدن آنها غافلگیر شوند و از خوردن آنها احساس لذت کنند.



در بسته آموزش آشپزی ایرانی شما طرز تهیه انواع غذاها و دسر ها را یاد خواهید گرفت و همچنین این مجموعه دارای بخشی آموزشی در زمینه خواص مواد غذایی و نحوه ترکیب صحیح مواد غذایی به منظور حفظ خاصیت و همچنین تهیه غذا با طعم بی نظیر می باشد.



نیاز به خوردن از مهمترین نیاز های انسان به شمار می رود و به قول قدیمی ها شکم گرسنه دین و ایمان سرش نمیشه.شما هنگامی که گرسنه باشید توانایی انجام هیچ کاری را نخواهید داشت و هیچ چیز مثل خوردن یک غذای خوشمزه شما را شاداب نمی کند.خوراک سالم می تواند سلامت روح و روان و سلامت جسم شما را تضمین کند و شما می توانید با خوردن غذاهای لذیذ احساس لذت بیش از حد کنید.

با بسته فیلم آموزش آشپزی شما یک آشپز ماهر می شوید

دستپخت خوب یکی از عوامل مهم ستایش بانوان می باشد و تهیه یک غذای خوشمزه همیشه بهترین راه برای شاد کردن دل همسرتان است.اما تنوع غذاهای سرو شده در خانه و حتی رستوران ها بسیار کم است و بیشتر بانوان ایرانی از پخت غذاهای تکراری احساس خوبی ندارند.ما در بسته فیلم آموزشی به شما نحوه پخت انواع غذاهای روز را یاد می دهیم تا بیش از پیش از آشپزی خود لذت ببرید و غذاهای روز و بسیار خوشمزه تهیه کنید.
با یادگیری دروس فیلم آموزش آشپزی دیگر از غذاهای تکراری خبری نیست و غذاهای شما با تغییرات بسیاری در طعم و رنگ همراه خواهند بود و دیگران از دست پخت شما شگفت زده می شوند.
مجموعه های آموزشی آشپزی برای تمامی آشپز های مبتدی و حرفه ای مناسب بوده زیرا دارای سطوح طبقه بندی شده از مبتدی تا پیشرفته می باشد.این مجموعه ها قابل پخش بر روی دستگاه خانگی و کامپیوتر هستند و شما می توانید به راحتی در هر دستگاهی از آنها استفاده کنید.
برای تهیه مجموعه فیلم آموزش آشپزی ایرانی از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید به یکی از سه روش زیر اقدام نمایید.
۱-ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و با توجه به مشخصات خواسته شده فرم سفارش را تکمیل و سفارش خود را ثبت کنید.
۲- تنها با یک تماس تلفنی با شماره تلفن های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ و یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ سفارش خود را ثبت نمایید.
۳- مشخصات خود به ترتیب کد پستی + آدرس کامل پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید
با خرید فیلم آموزش آشپزی تنها یک بار هزینه خرید بسته را پرداخت می کنید و میتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

خرید پستی بهترین بسته آموزش آشپزی ایرانی که تا کنون دیده اید

پختن غذاهای خوشمزه بسیار لذت دارد و زمانی که دیگران از دستپخت شما تعریف می کنند خستگی آشپزی از تنتان خارج می شود.شما با یادگیری محتویات پکیجآموزش آشپزی ایرانی می تونید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید و خوشمزه ترین و بهترین غذاها را درست کنید.

خرید آموزش آآشپزی



این مجموعه شامل آموزش غذاهای بسیار متنوعی می باشد و همچنین در این مجموعه طرز تهیه انواع دسر و شیرینی جات به تفصیل بیان شده است.یک مجموعه کامل از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی که با درست کردن آنها همه از دست پخت شما تعریف خواهند کرد و می توانید همسر و فرزندانتان را غافلگیر کنید.
با توجه به کم بودن تنوع غذاها در رستوران ها و همچنین سر سفره های خانه های ایرانی شما با دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و محلی و غذاهای شهر های مختلف آشنا می شوید و دیگر نگران اینکه چی بپزم نخواهید بود.
در طول روز و پس از فعالیت مستمر هیچ چیز مثل یک وعده غذایی کامل و خوشمزه انسان را شاد نمی کند و برای ادامه فعالیت روزانه تشویق نمی کند.تمام آقایان هنگامی که خسته از محل کار به خانه می آیند انتظار تهیه غذای خوشمزه را توسط همسرشان دارند و از خوردن غذای خوب بسیار شاد شده و بیش از پیش به همسرشان علاقمند می شوند.
بسته استثنایی آموزش آشپزی مطالب کاملا به زبان فارسی و دارای تصاویر با وضوح بالا و زاویه دید بسیار مناسب تهیه گردیده است و آموزش توسط بهترین و مجرب ترین اساتید آموزش آشپزی ایرانی صورت گرفته است.



برای خرید پستی مجموعه آموزش آشپزی ایرانی از فروشگاه اینترنتی سامان خرید می توانید به یکی از روش های زیر عمل نمایید
۱-روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کنید و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید
۲-تنها با یک تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید
۳-مشخصات خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول را به شماره های ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
شما می توانید برای آموزش هنر آشپزی تنها یک بار هزینه کنید و به مدت طولانی از فیلم آموزش آشپزی ایرانی استفاده کنید و از سختی و هزینه های کلاس های آشپزی معاف شوید.

 

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

کاشت ناخن

 

 

 

حتما از تاثیر ناخن ها در زیبایی و جذابیت خود اطلاع دارید و همچنین در مورد کاشت ناخن چیز هایی شنیده اید.امروزه این امر در بین خانم ها رواج زیادی پیدا کرده است و به دلایل مختلفی خانم ها دوست دارند انرارا تجربه نمایند.،برخی به دلیل زیبایی و برخی بخاطر اینکه ناخن هایشان رنگ و روی زیبایی ندارد کاشت ناخن انجام می دهند.ما می خواهیم در این مطلب شما را با انواع روش های انجام این کار به طور کامل آشنا کنیم و فواید و ضررهای آن را بیان کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید و اگر خواستید در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب نمایید حتما پیشنهاد می کنیم تا از مجموعه آموزش کاشت ناخن که در فروشگاه تهران خرید برایتان تدارک دیده ایم دیدن نمایید. این مجموعه به صورت حرفه ای و کامل از ابتدا تمامی نکات مهم راکه برای کاشت ناخن لازم است به شما خواهد آموخت.در مورد مبحث ناخن علاوه بر آموزش فوق می توانیدآموزش طراحی ناخن را نیز از همین فروشگاه تهیه نمایید. این مجموعه ارزشمند نیز به صورت ساده و روان انواع مدل های حرفه ای را به شما به صورت ساده و روان آموزش داده است.هدف از قرار دادن اموزش های فوق در نهایت این است که شما بتوانید با کمترین هزینه ممکن در زمینه طراحی ناخن به مهارت لازم دست یابید و از این پس برای این کار نیاز به پرداخت هزینه های بالا نداشته باشید.

آموزش کاشت ناخن

ناخن کاشتن یک روش فوق العاده مناسبی بر ای زیبا شدن ناخن ها می باشد و همچنین زیبایی فوق العاده ای به دستان شما می دهد،با این کار همیشه ناخن های زیبا و بلندی خواهید داشت.ناخن های دست وپا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانم ها دارد و یکی از نشانه های آراستگی مرتب بودن ناخن ها می باشد، اگر می خواهید زیبایی خود را تکمیل کنید باید ناخن های زیبایی داشته باشید،اگر نمی توانید ناخن های خود را بلند کنید و بعد از مدت کوتاهی میشکند و ناخن هایتان جنس خوبی ندارد اصلا نگران نباشید با کاشت ناخن مشکل شما کاملا برطرف خواهد شد.در ضمن پیشنهاد می کنیم برای این امر هرگز راضی به پرداخت هزینه هیا سنگین نشوید. شما با کمی تلاش و با در اختیار داشتن یک مجموعه آموزش کاشت ناخن حرفه ای می توانید خیلی زود تمامی نکات لازم را فرا گرفته و خواهید دید که از این پس بدون مشکل و به راحتی می توانید این عمل را انجام دهید.ما در فروشگاه تهران خرید برای شما محصولات مرتبط دیگری را نیز تدارک دیده ایم که عبارتند از :

۱-دستگاه طراحی ناخن

۲-شابلون طراحی ناخن

۳-مهر ناخن

اگر قصد انجام دادن کاشت ناخن را دارید این نکته را فراموش نکنید که ناخن های شما به دلیل اینکه رشد می کند باید بعد از کاشت ماهی یکبار ترمیم انجام دهید در غیر اینصورت با رشد ناخن هایتان از ریشه ناخن ها ظاهری نامناسب پیدا می کنند.زیبایی فوق العاده ای به دستان شما هدیه می دهد و همیشه ناخن های زیبا و بلند خواهید داشت،فایده دیگر که بسیار مهم می باشد این هست که کسانی که بخاطر استرس و یا هر دلیلی عادت به جویدن ناخن دارند با کاشت ناخن عادت خود را ترک می کنند و مشکل جویدن ناخن به طور قطعی برطرف خواهد شد.

همچنین برای شما عزیزان محصولات متنوعی  درباره موارد زیر نیز در فروشگاه تدارک دیده ایم :

۱-نگین ناخن

۲-تقویت کننده ناخن

۳–استیکر ناخن

۴-مانیکور ناخن

۵–لاک پاک کن

کاشت ناخن

 

اگر قصد انجام دادن این کار را دارید باید بسیار تحقیق کنید و در نهایت پیش یک ناخن کار حرفه ای که نمونه کارهایش را از قبل دیده باشید مراجعه کنید تا ناخن های شما آسیبی نبیند.اگر یک ناخن کار حرفه ای عمل کاشت ناخن را انجام دهد هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت،اما اگر به یک ناخن کار ناشی مراجعه کنید ممکن است به دلیل نداشتن تجربه زیاد ناخن های شما که تاثیر فوق العاده ای در زیبایی شما خانم ها دارد آسیب ببیند مثلا ناخن کار اگر ماهر نباشد ممکن است با سوهان کشیدن زیاد ناخن ها صدف ناخن را از بین ببرد و اگر به موقه از ضد قارچ استفاده نکنید به بیماری صدف ناخن مبتلا می شوید.پس خیلی دقت کنید تا در نهایت به یک ناخن کار حرفه ای مراجعه کنید تا با خیال راحت عمل کاشت ناخن را انجام دهید و بدون عوارض همیشه ناخن های زیبا داشته باشید و به جذابیت و زیبایی خودتان بیفزایید.

آموزش کاشت ناخن

در ضمن در بخشی دیگر از فروشگاه ما برای علاقه مندان انواع محصولات لاک ناخن را نیز تدارک دیده ایم. همچنین برای علاقه مندان به ناخن مصنوعی نیز محصولاتی در این زمینه در تهران خرید اضافه کرده ایم که تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

آموزش بافت مو

 

 

 

خرید آموزش بافت مو به صورت حرفه ای

همه می دانیم که م بخش مهمی از زیبایی هر کسی را تشکیل می دهد. شما اگر موهایی خوش فرم و خوش حالت و خوش رنگ داشته باشید قطعا در میزان افزایش زیبایی شما موثر بوده و می تواند از شما چهر ای جذاب نمایش دهد.علاقه مندان زیادی دوست دارند تا خودشان یک روزی بتوانند موهای خود را با مدل های مختلف و معروف جهان ببافند .بر همین اساس ما امروز یک مجموعه بی نظیر با نام آموزش بافت مو را برای شما علاقه مندان تهیه کرده ایم که قطعا می تواند به شما در این مورد کمک فراوانی نماید.
این مجموعه بی نظیر دارای آموزش انواع بافت مو بوده و خیلی زود شما را تبدیل به یک بافنده موی ماهر خواهد کرد. تا قبل از این اگر می خواستید مدل موی خود را تغییر دهید نیازمند این بود که حتما وقت و هزینه بالایی را صرف رفتن به آرایشگاه ها می کردید تا مدلی که دوست دارید را برایتان اجرا نمایند.اما امروز شما با داشتن این مجموعه براحتی یم توانید بدون نیاز به مراجعه به آرایشگرها و پرداخت هزینه بالا براحتی انواع مدل های مختلف و روز دنیا را برای خود اجرا نمایید.
از مزایای این مجموعه ارزشمند این است که آموزش تصویری بافت مو را به شما ارائه می دهد و شما بارها و بارها می توانید تمام مراحل آموزش را با تمام جزییات ان مشاهده نمایید و به رفع اشکالات خود بپردازید.پیشنهاد می کنیم با یکی از دوستان خود به تماشای این آموزش بپردازید و برای همدیگر به عنوان مدل قرار گرفته و رد پایان هر اموزش ان را برای خود و دوستانتان اجرا نمایید تا خیلی زود به مهارت لازم رد یان امر دست یابید.فروشگاه تهران خرید محصول فوق را با کیفیت بالا در اختیارتان قرار خواهد داد.

آموزش بافت مو
همچنین آرایشگرها نیز می توانند از این مجموعه ارزشمند استفاده نماید و بر اطلاعلات خود در زمینه آموزش مدل بافت مو بیافزایند. در این مجموعه ارزشمند شماآموزش بافت مو آفریقایی و آموزش بافت مو فرانسوی را به راحتی خواهید اموخت و از این پس نیز می توانید برای خود و دوستانتان در کمترین زمان ممکن بهترین و جذاب ترین مدل موها را پیاده سازی نمایید.برای دریفات این محصول ارزمند می توایند به روزش های زیر عمل نمایید:
۱-آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید.
۲-می توایند همین الان تماس گرفته و به صورت تلفنی ثبت سفارش نمایید.
۳-می توایند بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و از طریق سایت اقدام به خرید محصول مورد نظرتان نمایید.
آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که برای جذابیت بیشتر خود می توانید با تغییر مدل موهای خود به این امر دست یابید ؟ اما آیا توانایی پرداخت هزینه های هر بار رفتن به آرایشکاه ها را صرفا برای تغییر مدل مو را دارید ؟ مسملما جواب بسیاری زا شما خیر است. پس شمایی که چنین امکانی برایتان فراهم نیست بهتر است که خودتانآموزش بافت مو را فرا گرفته و از این پس بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین هر زمان که خواستید در هر مکانی که بویدد به تغییر مدل موهای خود بپردازید و هر بار با چهره ای جدید در میان دوستان خود ظاهر شوید.
در میان سایر مجموعه های آموزش انواع بافت مو این مجموعه بسیار کامل تر و روان تر بوده و حتی اگر در سطح بسیار مبتدی نیز باشید می توانید توسط این سی دی ها به درجه بالای یاز مهارت دست یابید.امیدواریم که پس از دیدن این اموزش بتوانید با ایجاد مدل های مختلف مو برای خود و دوستانتان چهره های جذاب و زیباتری را ایجاد نمایید.

 

آموزش بافت مو

یکی از بهترین و کاربردی ترین مجموعه های اموزشی که مخصوص بانوان می باشد در باره آموزش بافت مو است. شما با تماشای مجموعه فوق براحتی از این پس می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های زیاد و رفتن به آرایشگاه ها موهای خود را با مدل ها و طرح های مختلف بفاته و زیبا نمایید.ما برای شما عزیزان و علاقه مندان به هنر فوق مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که در ان می توانید آموزش انواع بافت مو را فرا گرفته و براحتی در منزل برای خود ودیگران پیاده سازی نمایید.
همچپنین شما آرایشگرها نیز اگر می خواهید در این کار حرفه ای تر شوید و مدل های بیشتری را فرا بگیرید این مجموعه می تواند به کمک شما آمده و به صورت قدم به قدم تمام مراحل مختلف این هنر را به شما آموزش دهد.از مزایای این مجموعه این است که با سادگی و دقت بالا به شما تمام مراحل را اموزش می دهد.آموزش تصویری بافت مو مانند یک کلاس پیشرفته عمل کرده و تمام تکنیک ها و مراحل این کار را به شما با بالاترین کیفیت ممکن نشان می دهد.

خرید آموزش بافت مو
معمولا در میان مدل های مختلف روش های آموزش بافت مو آفریقایی و اموزش بافت مو فرانسوی از طرفداران بیشتری برخو.ردار بوده و در این مجموعه بی نظیر نیز ما هر دو روش را با بالترین کیفیت ممکن به شما علاقه مندان آموزش داده ایم.شما با مدل مویی متفاوت می توانید بسیار از قبل شیک تر و منحصر به فرد تر باشید و باعث شگفتی بقیه نیز شوید.
آموزش فوق براحتی هم در داخل دستگاه های خانگی و هم در کامپیوتر قابل پخش است و شما می توانید بارها و بارها با کیفیت بالا به تماشای مراحل مختلف آموزش بافت مو بنشینید و به خوبی تمام جزییات ان را فرا بگیرید.برای تهیه محصول فوق نیز می توایند همنی الان به روش های زیر عمل نموده و اقدام به خرید نمایید :
۱-کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کنید و سفارش خود را براحتی از طریق سایت به ثبت برسانید.
۲-آدرس پستی +کد پستی+نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک داده و از طریق ارسال پیامک ثبت سفارش نمایید.
۳-می توانید همین الان به صورت تلفنی با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.
ما برای شما سعی نموده ایم تا از میان سایر محصولات اموزش بافت مو یکی از بهرتین ها و کاربردی تر ین ها را در نظر بگیریم . محصولی که با دقت بالایی به مراحل مختلف آموزش می پردازد و دقیقا شما را با ریزه کاری های موجود آشنا می کند.شما آموزش انواع بافت مو را براحتی و با دیدن همین آموزش فرا خواهید گرفت و دیگر نیاز نیست تا به کلاس های مختلف رفته و هزینه و وقت خود را بیهوده تلف نمایید.
مجموعه آموزش مدل بافت مو که از سیات ما خریداری می کنید دارای گارانتی بوده و در صورت هر گونه عیب و نقص برای شما تعویض خواهد شد.پس با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.
مو در تغییر چهره هر فردی بسیار موثر است و اگر بتوانید با هوشیاری مدل موی خود را تغییر دهید مطمئن باشید در زیبایی شما تاثیری دو چندان خواهد داشت.در ضمن از پرداخت هزینه هیا زیاد به آرایشگر ها نیز راحت خواهید شد. کافیست کمی حوصله به خرج دهید و یک بار با دقت به تماشای مجموعه آموزش بافت مو بنشینید و تمام مراحل ان را با دقت برای دوست خود که به عنوان یار کمکی شما است اجرا نموده تا در این کار حرفه ای شوید.ده ها مدل مختلف با تنوع بالا در یان مجموعه خواهید یافت که هر کدام چهرهای جذاب را برای شما خلق خواهند کرد.
در میان سایر مجموعه هیا آموزش تصویری بافت مو این مجموعه به دلیل سادگی و روان بودن در آموزش یکی از پرطرفدارترین آنها بوده و استقبال خوبی از ان به عمال آمده است.شما همین الان می توانید نسبت به خرید و تهیه این مجموعه ارزشمند اقدام نمایید و بعد از ردیافت کالا وجه آنرا به مامور پست درب منزل بپردازید.

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

آموزش طراحی ناخن

 

 

 

آموزش طراحی ناخن

این روزها اکثر خانم ها برای زیباتر کردن ناخن های خود به دنبال طراحی ناخن هستند.مدل های بسیار شیک و زیبایی را می توان برای این منظور استفاده کرد و اگر این کار به خوبی صورت پذیرد زیبایی خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت. اما نیاز نیست حتما برای طراحی ناخن هایتان هزینه زیادی انجام دهید و ساعت ها رد آرایشگاه ها وقت خود را تلف کنید. ما در فروشگاه تهران خرید برای شما مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که می توانید از ان در جهت آموزش و یادگیری این هنر استفاده نمایید. مجموعه آموزش طراحی ناخن البرز خرید به صورت حرفه ای به شما می آموزد که برای داشتن ناخنی زیبا و منحصر به فرد دقیقا باید به چه روشی عمل نمایید .شما براحتی درخانه و بدون هیچگونه دردسری می توانید زیباترین و منحصر به فرد ترین مدل های طراحی ناخن را برای خودتان انجام دهید و هر بار که خواستید براحتی و بدون هیچ هزینه اضافی می توانید طرحی دیگر را برای خود جایگزین طرح قبلی نمایید.بعد از مدتی  خودتان می توانید با خلاقیت و ایده های جذابی که در ذهن دارید طرح های مختص خود را به راحتی خلق نمایید.در مجموعه آموزش طراحی ناخن که ما برایتان فراهم کرده ایم شما به صورت گام به گام می توانید تمام مراحل این کار را با کیفیت بالا تماشا کنید و خیلی زود خود را تبدیل به یک طراح ناخن حرفه ای نمایید.

طراحی ناخن

حتی برای دختر خانم خود نیز می توانید زیباترین و شیک ترین طرح های روز را پیاده سازی نمایید و از انجام هزینه های بیهوده برای این کار به خوبی صرفه جویی نمایید.شما حتی اگر در این زمینه فردی تازه کار هستید اصلا جای نگرانی ندارد .در اولین قدم باید اقدام به تهیه مجموعه آموزش طراحی ناخن نمایید و سپس بعد از تماشای مجموعه فوق و کمی تمرین و تکرار حال نوبت به زمان اجرا میرسد .برای شروع می توانید بروی ناخن های خود و یا دوستانتان شروع نمایید و خواهید که اصلا کار سخت و دشواری نیست و اگر کمی حواستان جمع باشد و دقت کنید می توانید طرح های زیبایی را بوجود آورید.در این زمینه ما برای شما محصولا دیگری را نیز تدارک دیده ایم که می توانید نسبت به تهیه انها اقدام نموده و کار طراحی ناخن را به صورت حرفه ای تر انجام دهید .محصولاتی که برای شما آماده کرده ایم عبارتند از :

۱-دستگاه طراحی ناخن

۲-شابلون طراحی ناخن

۳-مهر ناخن

همچنین در بخشی دیگر از فروشگاه برای شما محصول آموزش کاشت ناخن را در نظر گرفته ایم. شما اگر علاقه مند به کاشت ناخن هستید ولی در این زمینه اطلاعات خاصی ندارید می توانید براحتی با تهیه این مجموعه آموزشی بی نظیر از فروشگاه البرز خرید خیلی زود و راحت تر از آنچیزی که تصور می کنید نسبت به یادگیری کاشت ناخن اقدام نموده و خواهید دید که در مدت کوتاهی می توانید به صورت کامل و به تنهایی خودتان نسبت به این امر اقدام نمایید.شما با تهیه مجموعه آموزش کاشت ناخنمی توانید از هزینه هیا بسیاری که قرار است برای انجام این کار پرداخت کنید جلوگیری کرده و در واقع صرفه جویی خوبی  برای شما خواهد شد.

برای علاقه مندان به ناخن مصنوعی نیز محصولات خوبی را رد نظر گرفته ایم که می توانند به بخش مربوطه مراجعه و از محصولات ما در زمنیه ناخن های مصنوعی دیدن نمایند.و در اخر سعی کرده ایم تا از انواع لاک ناخن با کیفیت های بالا و در مدل های مختلف در فروشگاه استفاده نماییم تا شما اگر نیاز به تهیه لاک برای ناخن هایتان داشتید بتوانید در همینجا تمام نیازهای خود را برطرف نمایید.از دیگر محصولات ما که مرتبط با حوزه طراحی ناخن می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱-نگین ناخن

۲-تقویت کننده ناخن

۳–استیکر ناخن

۴-مانیکور ناخن

۵–لاک پاک کن

 

 

 

نوشته شده در : سه شنبه 1 تیر 1395  توسط : میلاد ملقی.    نظرات(0) .

 

 

فانی بافت

 

 

 

فانی بافت

سرگرمی بی نظیر برای شما

فانی بافت تشکیل شده از تعدادی کش رنگی و یک شابلون و یک میله بافتنی که توسط آن شما می توانید انواع بافتنی ها را به سلیقه خود بافته و از آن لذت ببرید.استفاده از فانی بافت بسیار راحت بوده و همه افراد و در هر گروه سنی می توانند به آسانی از آن استفاده کنند و کار با آن را یاد بگیرند.
استفاده از فانی بافت هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید انواع طرح های خود را توسط آن ایجاد کنید و از رنگ بندی زیبای آن لذت ببرید.استفاده از خلاقیت در فانی بافت بسیار مهم بوده و شما می توانید انواع وسیله های زینتی را در رنگ بندی های مختلف ایجاد کنید و از آن استفاده کنید و یا به دیگران هدیه دهید.

فانی بافت
استفاده از بافتنی فانی بافت بسیار لذت بخش بوده و علاوه بر سرگرمی و جذابیت ذوق و خلاقیت شما را به چالش می کشد و می توانید انواع دست بند پابند گردنبند تل و … را با استفاده از ذهن خلاق خود ببافید و لذت ببرید.
فانی بافت متشکل از ۶۰۰ قطعه در ۱۴ رنگ و یک پایه بافت مخصوص که دارای پایه های بسیار بوده و بوسیله یک میل بافتنی شما می توانید هر چه می خواهید با سلیقه خود ببافید.

فانی بافتفانی بافت

اما در مورد روش خرید فانی بافت  می توانید از فروشگاه تهران خرید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲. می توانید ادرس پستی و نام محصول و نام گیرنده محصول و کد پستی را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳. می توانید به صورت تلفنی به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

 

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه تهران خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول

شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه تهران خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.
اگر به فکر خرید دست بند های زیبا و جدید هستید ولی از طرح های تکراری خسته شده اید توسط این محصول این امکان را خواهید داشت که پابند ، انگشتر ، گوشواره ، انواع دستبند و سر کلیدی و… را با یک رنگ بندی استثنایی و طرح دلخواه خودتان ایجاد کنید.برای کار کردن با این محصول نیاز به مهارت زیادی نداریو تنها کافی است دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و پس از اقدام به ایجاد اولین طرح خود بکنید.پس از آن خواهید دید که چقدر راحت می تانید انواع محصولات زینتی را با ابتکار عمل و خلاقیت بالایی تولید کنید.
خصوصیات جالب این محصول آن را به عنوان یک سرگرمی بسیار زیبا تبدیل کرده است.تا جایی که فانی بافت توانسته عنوان پر فروش ترین محصول سرگرمی در سراسر دنیا را از آن خود کند.
این محصول نه تنها یک وسیله کاربردی به حساب می آید بلکه به عنوان یک بازی فکری جالب برای کودکان و همچنین یک سرگرمی جذاب برای نوجوانان به شمار بیاید.
آموزش کار با فانی بافت
۱-همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این محصول دارای یک پایه بافت مخصوص دارای پایه های فراوانی می باشد که برای قرار دادن کش ها در پایه باید از آن استفاده کنید.

فانی بافتفانی بافتفانی بافت
۲-پس از قرار دادن کش ها روی پایه مطابق تصویر می توانید طبق راهنمای قرار داده شده در داخل مصول اقدام به بافتن طرح مورد نظر خود کنید.

فانی بافت

برای داشتن این محصول فوق العاده همین الان اقدام به خرید فانی بافت از فروشگاه اینترنتی تهران خرید  نمایید و این محصول فوق العاده را درب منزل خود تحویل بگیرید و پس از دریافت آن هزینه را به مامور پست بپردازید.

انواع فانی بافت

انواع مختلفی از محصول فانی بافت در بازار وجود دارد که ما در فروشگاه اینترنتی منو تو خرید به ارائه نوع اصلی و اورجبنال و دارای ضمانت تعویض را به شما مشتریان گرامی ارائه نموده ایم تا بتوانید محصولی با کیفیت را بصورت مستقیم خریداری نمایید و از بابت هزینه ای که می کنید خیالتان راحت باشد.
فانی بافت با قابلیت کاربردی و سر گرم کننده ای که دارد شما را مجذوب خود خواهد کرد و شما می توانید خلاقیت خود را شکوفا نموده و هر گونه زیور آلات و وسایل تزئینی دیگر را خودتان طبق سلیقه شخصی خودتان و به راحت ترین روش ممکن درست کنید.
کافی است تنها یک بار پس از مطالعه دقیق راهنمای کار با محصول اقدام به ساخت اولین دستبند یا پا بند و … نمایید و بعد از آن متوجه خواهید شد که کار با این محصول تا چه حد راحت می باشد و می تواند بسیار سرگرم کننده و جالب باشد.توسط فانی بافت می توانید انواع جاکلیدی و عروسک گوشواره و هر چه که دلتان بخواهد را طبق سلیقه خود تولید کنید و استفاده نمایید.
به کمک شابلون موجود در بسته بندی این محصول و آموزش های تصویری داخل آن شما می توانید هر مدل دست بند و سایر زیور آلات را خودتان ببافید.مدل های دستبند بافته شده توسط فانی بافت جز پر طرفدارترین مدل ها در خانم ها بوده و سلایق گوناگون را مورد توجه قرار می دهد.

فانی بافت
ما در فروشگاه اینترنتی تهران خرید  اقدام به حذف واسطه ها نموده و محصولاتی در خور و با کیفیت را با بهترین قیمت و در درب منزل تحویل مشتریان می نماییم تا خیالشان از بابت هزینه ای که می کنند راحت باشد و هم محصولی با کیفیت را تهیه کنند.
جهت سفارس فانی بافت از فروشگاه اینترنتی منو تو خرید می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید.
۱- با کلیک روی گزینه خرید پستی محصول و تکمیل مشخصات پستی و ثبت سفارش
۲- با پیامک کردن و ارسال مشخصات پستی خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول به شماره تلفن
۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴٫
با تماس تلفنی با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ثبت سفارش خود بصورت تلفنی

 

فانی بافت یک وسیله بسیار کارامد و مفید و سرگرم کننده برای همه ی افراد است.به کمک این وسیله بافت شما قادرید تا انواع دستبند و انگشتر و گردنبند و سایر وسایل زینتی را در رنگ بندی متنوع و با توجه به سلیقه خودتان ببافید.این محصول به علت سهولت کار و جذابیت عالی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

خصوصیات فانی بافت فروشگاه اینترنتی تهران خرید

این محصول دارای یک پایه بافت می باشد که توسط آن به راحتی می توانید انواع مدل ها را ایجاد کنید.همچنین دارای ۴۰۰ عدد کش مخصوص و در تمامی رنگها بوده که با توجه به سلیقه خودتان می توانید اشیا بافته شده را رنگ بندی و تزئیین کنید.

شما پس از مدت کوتاهی کار با فانی بافت می توانید بسیاری از مدل های بافتنی دیگر را ایجاد کنید و آن را به اطرافیان خود هدیه دهید.کار با فانی بافت بسیار لذت بخش است و همه در هر سنی می توانند از این وسیله استفاده نمایند.

در صورتی که شما علاقمند به خرید دستبند های جدید و با طرح ها و رنگ بندی متفاوت هستید با استفاده از این محصول قادرید هر آنچه که نیاز دارید را خودتان خلق کنید.

انواع دستبند ، پابند ، گردنبند و انگشتر و …

فانی بافت چیست؟
فانی بافت از تعداد زیادی کش رنگی و یک قلاب بافت بهمراه قاب اتصال تشکیل شده است که شما توسط آن و با ذهن خلاق خود هر گونه زیورآلات و وسایل تزئینی را می توانید بسازید.بافت دستبند های كشی رنگی و متنوع در طرح های مختلف فقط با فانی بافت و بدون نیاز به آشنایی خاص در مورد بافت دستبند.
تنها كافیست مطابق راهنمای استفاده محصول ، كش های آن را درون شابلون قرار دهید و مطابق دستور العمل ، انواع زیور آلات زیبای كشی را برای خود درست كنید.

پس از یادگیری نحوه قرار دادن کش ها در شابلون فانی بافت ،میتوانید خودتان طرح ها و الگو های جدیدی را خلق کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: