نوشته شده توسط : امیر عباس

دکل مخابراتی دوربین را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری نمایید و دکل مخابراتی دوربین به دلیل ویژگی هایی که دارد محبوبیت بسیاری کسب کرده است

بررسی دقیق و آشنایی با دکل مخابراتی دوربین

دکل مخابراتی دوربین را می توان از جمله دکل های پرفروش دانست که این دکل قابل استفاده در مصارف گوناگون می باشد. دکل های مخابراتی همانطور که از نام آن پیداست جهت نگهداری دوربین و تجهیزات مخابراتی استفاده می شود و امکان خرید آن در انواع اندازه های مختلف وجود خواهد داشت. قیمت این دکل نیز با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد مناسب خواهد بود.

عکس 1
دکل مخابراتی دوربین

دکل مخابراتی دوربین یکی از دکل هایی است که به دلیل ویژگی های متعددی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این دکل ها همانطور که از نام آنها پیداست به عنوان دکل برای نگهداری دوربین استفاده می شوند و تمامی تجهیزات مخابراتی نیز در بالای دکل قرار خواهد گرفت. باید بدانید که دکل های مخابراتی دوربین را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری نمایید و به همین دلیل امکان استفاده از آنها در مراکز مختلف وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که این دکل ها در مراکز مختلفی استفاده می شوند و ارتفاع آنها نیز توسط خود شما قابل تغییر خواهد بود و البته اندازه قاعده دکل را نیز می توانید کنترل نمایید و بی شک دکل هایی که قاعده بزرگ تری دارند مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت. دکل مخابراتی دوربین جنس مرغوبی داشته و به دلیل اینکه مقاومت آن در برابر ضربه و آب و هوا زیاد باشد شاهد یک رویه از جنس گالوانیزه هستیم که این رویه در برخی از دکل ها از جنس گالوانیزه و در برخی از آنها از جنس آلومینیوم می باشد. یکی از مهمترین مواردی که سبب محبوبیت دکل مخابراتی دوربین شده است را می توان نصب ساده آن دانست چرا که می توانید آن را در کمترین زمان نصب نمایید.

عکس 2
کاربرد دکل های مخابراتی دوربین

دکل مخابراتی دوربین به دلیل اینکه در انواع مختلفی عرضه شده است کاربرد های متفاوتی می تواند داشته باشد و همانطور که از نام آن پیداست این دکل جهت قرار گرفتن دوربین و تجهیزات مخابراتی استفاده می شود و به همین منظور بخش های مخصوصی در بالای دکل در نظر گرفته شده است که باید دوربین را به صورت صحیح بر روی آن نصب نمایید. توجه داشته باشید که تجهیزات مخابراتی باید به صورت درست نصب شوند چرا که باید اطلاعات را به یک محل دیگر ارسال نماید. دکل های مخابراتی دوربین به دلیل اینکه فضای کمتری ایجاد می کنند قابل استفاده در بخش های مختلف شهر از جمله مراکز شلوغ خواهند بود و بی شک در خیابان ها نیز شاهد وجود این دکل ها بوده اید. این دکل ها معمولا متعلق به راهنمایی و رانندگی هر شهر خواهند بود اما امکان خرید شخصی آن نیز وجود خواهد داشت چرا که می توان از آن به عنوان دکل دوربین در منازل و باغات استفاده نمود. دوربین هایی که بر این دکل ها نصب می شوند قابلیت تنظیم از راه دور خواهند داشت.

عکس 3
اجزای دکل مخابراتی دوربین

دکل مخابراتی دوربین تشکیل شده از اجزای مختلفی می باشد که هر یک از این اجزا نقش ویژه ای در دکل خواهند داشت. یکی از مهمترین اجزایی که دکل های مخابراتی دارند را می توان صفحه دانست و به همین منظور ابتدا باید صفحه را بر روی زمین نصب نمایید و حتما باید این صفحه را با بتن محکم سازی نمایید تا امکان جدا شدن آن از زمین وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید که قسمت پایه دکل باید به صورت درست بر روی صفحه بسته شود و به همین منظور سوراخ هایی بر روی پایه دکل و پیچ هایی بر روی صفحه در نظر گرفته شده است که باید به صورت محکم پیچ ها را محکم نمایید.مهمترین کار در دکل را پایه و یا ستون آن ایفا خواهد کرد و دوربین و تجهیزات مخابراتی بر روی ستون قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که این دکل ها به دلیل اینکه دارای برق هستند سیستم برقگیر نیز دارند که در صورت وقوع رعد و برق و یا افزایش جریان برق در بدنه دکل، این انرژی به زمین وارد خواهد شد. بخش هایی نیز در بخش بالایی ستون دکل در نظر گرفته شده است که می توانید دوربین ها را در آن بخش ها ببندید.

عکس 4
انواع دکل های مخابراتی دوربین

دکل مخابراتی دوربین را می توان از جنبه های مختلفی به انواع متفاوت دسته بندی نمود و یکی از مهمترین مواردی که سبب تفکیک این دکل ها می شود را می توان تعداد وجه هایی دانست که پایه دکل خواهد داشت و از این رو پایه های دکل معمولا 6 الی 8 وجهی خواهند بود و هر دو این دکل ها مزیت های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. توجه داشته باشید که دکل های مخابراتی دوربین می توانند به صورت مهاری نیز باشند که در این صورت فضای بیشتری اشغال خواهند کرد و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که دکل های مخابراتی دوربین از نظر ارتفاع نیز تفاوت بسیاری با یکدیگر خواهند داشت و این دلیل تمایز ارتفاع را می توان استفاده کردن از آن در مراکز مختلف دانست. تمامی انواع دکل ها اعم از دکل های لوله ای و یا مهاری دارای قاعده ای متفاوت خواهند بود و خودتان می توانید اندازه قاعده دکل را تعیین نمایید که بی شک با افزایش اندازه قاعده شاهد افزایش قدرت دکل خواهیم بود.

عکس 5
ویژگی دکل های مخابراتی دوربین

دکل مخابراتی دوربین ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد که آن را برای خرید با ارزش تر کرده است و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به امکان استفاده در انواع مراکز مختلف اشاره نمود چرا که این دکل ها به گونه ای طراحی شده اند که مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف داشته و در برابر آب نیز به هیچ وجه زنگ نخواهند زد. دکل مخابراتی دوربین را می توانید به سهولت نصب نمایید و این امر سبب صرفه جویی در میزان هزینه های نصب خواهد شد. امکان باز و بسته کردن این دکل ها به سادگی وجود خواهد داشت و پس از نصب می توانید به سهولت آن را به یک مکان دیگر جابجا نمایید. وزن سازه بستگی به ضخامت ورق استفاده شده در آن خواهد داشت و بی شک با افزایش ضخامت ورق شاهد افزایش قدرت و همچنین وزن دکل خواهیم بود.
قیمت دکل مخابراتی دوربین

قیمت دکل مخابراتی دوربین به دلیل اینکه به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت نمی تواند ثابت باشد اما قیمت آن به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به ارتفاع دکل اشاره کرد. اندازه قاعده دکل نیز می تواند بر میزان قیمت تاثیر داشته باشد و در حالت کلی باید گفت: کلیه مواردی که سبب افزایش میزان وزن دکل می شود سبب افزایش قیمت دکل نیز خواهند شد. شرکت های مختلف سازنده دکل نیز می توانند قیمت متفاوتی با یکدیگر داشته باشند و قبل از خرید بهتر است چک کرده و مرکزی را انتخاب نمایید که دکل با کیفیت بالا را با نازلترین قیمت ها ارائه می نماید. توصیه می شود که حتما استاندارد ها را در هنگام خرید در نظر داشته باشید چرا که داشتن ضخامت مناسب از جمله ضروریات از نظر ایمنی خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر عباس

هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های پرطرفدار و بسیار خوشمزه در جمعیت جوانان است. هات چاکلت گانودرما خواص درمانی بسیار زیادی بر سلامتی بدن دارد.

خواص بی نظیر هات چاکلت گانودرما

فواید قهوه هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های گوارا و بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است. این نوشیدنی از شکلات ذوب شده و یا پودر کاکائو تهیه شده و بسته به ذائقه افراد با آب و یا شیر ترکیب می گردد. مخلوط کردن این نوشیدنی با عصاره قارچ گانودرما، ایده ای بسیار پرطرفدار و جذاب است و می تواند خواص درمانی شکلات را دو صد چندان نماید.
قارچ گانودرما و خواص آن

قارچ گانودرما از جمله گیاهان طبیعی و بسیار پرطرفدار در طب سنتی چین و آسیای شرقی بوده و دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. قارچ گانودرما تاثیرات بسیار مفیدی بر عملکرد قلب و عروق داشته، قادر به تقویت سیستم ایمنی، افزایش عملکرد دستگاه گوارش، کمک به سلامت پوست و مو و بهبود سلامت کلیه ها می باشد. امروزه از این قارچ به عنوان افزودنی در لوازم آرایشی بهداشتی و خوراکی های مختلف استفاده شده و تهیه هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های بسیار گوارا و لذت بخش به شمار می آید.

(تصویر 1)
فواید قهوه هات چاکلت گانودرما

این محصول فاقد کافئین است و دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. ترکیب کاکائو و عصاره قارچ گانودرما در کنار یکدیگر، یک معجون شگفت انگیز خلق نموده که قادر به کاهش استرس، تنش و فشارهای روحی روانی در مصرف کنندگان بوده و می تواند ریسک ابتلا به افسردگی و مشکلات روحی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. فواید هات چاکلت گانودرما میزان اکسیژن رسانی به مغز و تمامی ارگان های بدن را افزایش داده و احساس نشاط، سرخوشی و سرزندگی را در افراد ایجاد می نماید. این نوشیدنی بی نظیر تاثیر فوق العاده ای بر افزایش میزان جریان خون داشته و می تواند ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته های مغزی را به شدت کاهش دهد. نوشیدن روزی یک فنجان از فواید هات چاکلت گانودرما در فصول سرد سال، تاثیر بسیار زیادی بر کاهش بدخلقی ها و افسردگی های فصلی داشته و می تواند مشکلات شایع کبدی از جمله کبد چرب را تا حد بسیار زیادی مرتفع نماید. این نوشیدنی با تنظیم فشار و قند خون، از بروز تصلب شرایین پیشگیری نموده و سلامت قلب را تضمین می نماید. یکی یکی از اصلی ترین فواید هات چاکلت گانودرما، کمک به سیستم گوارش بدن، پیشگیری و درمان سوء هاضمه، افزایش جریان خون در سیستم گوارشی، افزایش هضم و جذب غذا و پیشگیری از بروز یبوست می باشد.

(تصویر 2)
منع مصرف هات چاکلت با عصاره گانودرما

توصیه می شود افرادی که سابقه آلرژی های تنفسی و پوستی به مصرف کاکائو و یا قارچ گانودرما دارند، در مصرف این نوشیدنی میانه رو بوده و در خصوص نوشیدن آن با پزشک مشورت نمایند. مصرف هات چاکلت با عصاره گانودرما در بیماران دیابتی، افراد دارای مشکلات انعقادی خون و زنان باردار و شیرده مطلقا ممنوع است.

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر عباس

دکل وایرلس دوربین مدار بسته دارای کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی دارد قیمت دکل وایرلس دوربین مدار بسته با توجه به پروسه ساخت آن مشخص می شود.

توضیحاتی درباره دکل وایرلس دوربین مدار بسته

دکل وایرلس دوربین مدار بسته با توجه به ویژگی و مزیت هایی که دارا می باشد در زمینه های بسیاری کاربرد داشته و این نوع دکل ها در زمینه هایی که مسافت بسیاری با دستگاه مرکزی دارد مورد استفاده واقع شده و رادیو وایرلس ها به عنوان تجهیزات بیسیم مورد بهره برداری قرار می گیرد.
دکل وایرلس دوربین مدار بسته

دکل ها از جمله تجهیزاتی می باشند که با توجه به کاربرد آنها در زمینه های مختلفی به صورت قابل توجهی مورد تقاضای مخاطبان و کاربران واقع می شود. دکل وایرلس دوربین مدار بسته از جمله دکل هایی می باشد که با داشتن انواع طراحی ها و مدل های مختلف یا هدف افزایش برد و بهبود زوایای دید دوربین مداربسته در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به افزایش نیاز به دوربین های مداربسته با اهداف مختلف شاهد افزایش ساخت و نصب این نوع دکل ها می باشیم که می توان گفت استفاده از دکل وایرلس دوربین مدار بسته در کارایی دوربین مداربسته بسیار موثر عمل می کند. در حال حاضر دکل های دوربین مداربسته از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دکل هایی می باشد که فروش بسیار بالایی را دارد و با توجه به دلیل استفاده بسیار از این تجهیزات در نظارت امنیتی مورد توجه کاربران واقع شده است.

تصویر 1
کاربرد و اهمیت دکل وایرلس دوربین مدار بسته

از مهمترین و اصلی ترین مشکلات در طراحی و نصب دکل های دوربین مداربسته می توان به چالش مسافت سیم کشی اشاره کرد چرا که در صورت وجود مسافت بیشتر از یک کیلومتر از دستگاه مرکزی امکان سیم کشی وجود نخواهد داشت که در این صورت می توان بهترین روش حل این مشکل را استفاده از رادیو وایرلس ها دانست که به عنوان تجهیزات بیسیم در این زمینه مورد بهره مندی قرار می گیرند. کاربرد استفاده از دکل وایرلس دوربین مدار بسته در زمینه هایی که نیاز به بهره مندی از بستر شبکه به صورت بی سیم دوربیتی هستید بسیار مورد توجه می باشد که برای نصب این نوع دکل ها نیزا به تخصص و حرفه کافی بوده و بایستی شرایط الزامی را مهیا نمود. برای مثال در نصب دکل وایرلس دوربین مدار بسته بایستی موارد زیر مورد بررسی واقع شود:

    فاصله: در انتخاب دو رادیو وایرلس بایستی به فاصله بسیار دقت شود و باید از رادیویی در نصب دکل وایرلس دوربین مدار بسته استفاده گردد که آنتن با برد مناسب را دارا باشد.
    باند فرکانس: برای اتصال دو رادیو بایستی یک باند کاری وجود داشته باشد که در تکنولوژی وای فای دو باند 2؛ و 5.8 موجود می باشد.
    زاویه تابش: هر آنتن بایستی زاویه تابشی داشته باشد که آنتن در این زاویه واقع می شود

تصویر 2
انواع مختلف دکل های وایرلس دوربین مدار بسته

دکل وایرلس دوربین مدار بسته با توجه به کاربرد آنها در انواع طراحی ها و تجهیزات مختلفی تولید و عرضه می گردد که از انواع مختلف دکل های وایرلس دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    دکل لوله ای: در طراحی و تولید این نوع دکل ها از لوله های سیاه برای داشتن هزینه ارزان تر استفاده می کنند با توجه به ساده و راحت بودن طراحی و ساخت این دکل ها می توان گفت از رایج ترین و پرکاربردترین انواع دکل وایرلس دوربین مدار بسته به شمار می آید.
    دکل مکعبی: دکل های مکعبی از قوطی یا پروفیل های آهنی تولید می شوند و به علت کم هزینه بودن ساخت این دکل ها در انواع طرح های ال و تی شکل بسیار مورد تقاضا واقع می شود.

تصویر 3
قیمت دکل های وایرلس دوربین مدار بسته

دکل وایرلس دوربین مداربسته با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط محلی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت در انواع کاربرد های مختلفی با کیفیت و کارایی متنوع تولید و ساخته می شود. قیمت دکل های وایرلس دوربین مدار بسته در چه رنجی می باشد؟ از جمله سوالات رایج مشتریان در زمان سفارش ساخت و خرید این نوع دکل ها می باشد که در پاسخ به این سوال می توان گفت با توجه به مواد اولیه و تجهیزات استفاده شده در ساخت این نوع دکل قیمت های مختلفی برای فروش آن ارائه می شود که افراد در زمان ثبت سفارش خود می توانند اطلاعاتی در خصوص جنس بدنه دکل، ارتفاع دکل و نوع المان های استفاده شده در ساخت دکل به دست آورده و انتخاب مناسبی در خرید خود داشته باشند.

تصویر 4
 نصب دکل های وایرلس دوربین مدار بسته

برای نصب دکل های وایرلس دوربین بایستی تخصص و استعداد کافی در این زمینه داشته باشیم چرا که وجود کوچکترین کوتاهی در پروسه نصب آن می تواند خسارت های جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته باشد. هم چنین روند ساخت دکل ها از مهمترین بخش هایی می باشد که باید به آن اشاره کرد چرا که کیفیت ساخت و طراحی آن در کارایی و نحوه عملکرد دکل وایرلس دوربین بسیار تاثیرگذار می باشد.

تصویر 5
رادیو وایرلس ها در سیستم های دوربین مداربسته

رادیو وایرلس سیستمی می باشد که با استفاده از آن می توان اطلاعات را مدوله و از این طریق به بسته های انتقالی تبدیل کرد. در طراحی دکل های وایرلس دوربین مدار بسته از انواع آنتن های مختلف استفاده می کنند که آنتن با قابلیت مخابره کردن اطلاعات و بسته های تولید شده به وسیله رادیو کارایی قابل توجهی در این نوع دکل ها ایفا می کنند. از انواع آنتن ها در دکل های وایرلس دوربین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    Flat این نوع آنت ها زاویه تابش تا 90 درجه را دارا هستند
    Sector آنتن هایی با زاویه تابش 120 درجه بوده و برای دکل های مخابراتی استفاده می شود
    Omni آنتن هایی با زاویه 360 درجه بوده و در اکسس پوینت ها کاربرد مناسبی دارند



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر عباس


نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما
مقالات دسامبر 24, 2019 @ 7:07 ب.ظ

هات چاکلت گانودرما اصل جزء محبوب ترین محصولات گانودرما محسوب می شود. بهترین راه مصرف هات چاکلت گانودرما اصل اضافه کردن آب داغ به پودر می باشد.

طریقه مصرف هات چاکلت گانودرما اصل

 

مصرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد به بهبود وضعیت روحی و جسمی افراد کمک می کند. از نوشیدنی های خوشمزه و داغ می توان به هات چاکلت گانودرما اصل اشاره نمود که طرفدار زیادی به ویژه در بین نسل جوان دارد. هات چاکلت گانودرما اصل شامل ترکیبات متنوع از جمله عصاره گانودرما، کاکائو و پودر شیر می باشد. پودر هات چاکلت گانودرما را می توان در آب جوش حل کرده و میل نمود.
محصولات گانودرما سلامتی و تندرستی

یکی از علاقه مندی های افراد مصرف انواع نوشیدنی اعم از نوشیدنی های گرم و سرد می باشد. نوشیدنی های گرم مخصوصا در فصل زمستان علاقه مندان زیادی دارد. از جمله این نوشیدنی ها می توان به محصولات گانودرما اشاره کرد که در قالب قهوه و هات چاکلت به بازار عرضه می شود. هات چاکلت گانودرما با ترکیبات منحصر به فرد و طعم عالی بهترین نوشیدنی مخصوص جمع های خانوادگی و دوستانه می باشد.

تصویر 1
ترکیبات موجود در هات چاکلت گانودرما اصل

در تهیه هات چاکلت گانودرما از مواد متنوع بهره گرفته می شود که از آن میان می توان به عصاره قارچ گانودرما اشاره کرد. عصاره گانودرما موجود در این هات چاکلت علاوه بر اینکه طعم عالی به نوشیدنی می دهد به تقویت بدن کمک می کند. از دیگر موادی که در تهیه هات چاکلت گانودرما به کار می رود عصاره مالت می باشد. کاکائو موجود در این نوشیدنی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند. همچنین کاکائو به فرایند گوارش کمک نموده و حاوی مواد معدنی و مورد نیاز بدن می باشد. از دیگر ترکیبات موجود در هات چاکلت گانودرما می توان به شکر و پودر شیر خشک اشاره کرد. از نکات مهم در طرز تهیه هات چاکلت گانودرما بهره گیری از مواد استاندارد و مرغوب می باشد که منجر به کیفیت بهتر محصول نهایی می شود.

تصویر 2
نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما

با توجه به تاثیرات روحی و جسمی مصرف محصولات گانودرما مخصوصا هات چاکلت گانودرما این محصول خوش طعم و خوشمزه در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. طریقه مصرف هات چاکلت گانودرما اضافه کردن آب جوش به هات چاکلت و میل کردن آن می باشد. همچنین می توان منتظر ماند تا هات چاکلت سرد شده و با یخ سرو شود که سبب طعم بهتر و خامه ای تر شدن ظاهر هات چاکلت خواهد شد.

از نکاتی که در زمینه مصرف هات چاکلت گانودرما اصل باید مدنظر قرار داد مصرف منظم و روزانه این نوشیدنی است. مصرف منظم این محصول سبب مشاهده زودهنگام تاثیرات جسمی و روحی بر روی فرد می شود. البته باید در نظر داشت که مصرف افراطی هر نوع نوشیدنی مخصوصا هات چاکلت گانودرما تاثیرات منفی جسمی و روحی برای مصرف کننده به همراه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر عباس

فروش و نصب انواع دکل دوربین مداربسته در اهواز
اشتراک

    Email
    Twitter
    Facebook
    Google +
    Pinterest
    Tumblr
    Linkedin
    Vkontakte

در انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز باید به نکات زیادی توجه شود. تا دکل دوربین مداربسته اهواز، بیشترین تناسب را با محل نصب داشته باشد.

آشنایی با دکل دوربین مداربسته اهواز

در گذشته، دکل ها بیشتر به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده کشتی ها به شمار می رفتند که مسئول برافراشته نگه داشتن بادبان ها بودند. امروزه در صنایع دیگر، مانند صنعت دوربین مداربسته نیز کاربرد دارند. دکل دوربین مداربسته اهواز، دکلی است که توسط نمایندگی های موجود در این شهر به فروش می رسد و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. یک دکل دوربین مداربسته برای اینکه بتواند میدان دید بیشتری داشته باشد و به راحتی در دسترس سارقان قرار نگیرد،  معمولاً در ارتفاع بالا نصب می شود.

دکل های دوربین مداربسته، امروزه نقش بسیار مهمی در پروژه های نظارت تصویری ایفا می کند که به همین دلیل در این مقاله به بررسی انواع دکل دوربین موارد بسته، نکات مورد توجه در زمان خرید آن و همچنین قیمت دکل دوربین مداربسته پرداخته ایم.
آشنایی با انواع دکل دوربین مدار بسته

دکل های دوربین مدار بسته، امروزه به یکی از مهمترین فاکتورها در پروژه های نظارت تصویری تبدیل شده است که از انواع گوناگونی برخوردار می باشند که در ادامه به معرفی انواع این دکل ها پرداخته ایم:

·        دکل دوربین مدار بسته لوله ای: این نوع از دکل های دوربین مداربسته، معمولاً از آهن سیاه و یا آهنی که دارای پوشش گالوانیزه می باشد، تشکیل شده اند. ساخت این نوع از دکل های دوربین مداربسته بسیار ساده می باشد که به همین دلیل دکل های لوله ای در مقایسه با سایر دکل ها، رایج تر و پرکاربرد تر می باشند. اگر دکل های لوله ای به شکل L برعکس و یا حرف T طراحی شوند، ساخت آنها کمی دشوار تر خواهد بود. دکل های مکعبی حداکثر تا ارتفاع متری مورد استفاده قرار می گیرند.

·        دکل دوربین مدار بسته مکعبی: این نوع دکل دوربین مداربسته با استفاده از پروفیل و قوطی های آهنی ساخته و تولید می شود. ساخت این نوع دکل دوربین مداربسته نیز مانند دکل مکعبی ساده بوده که همین سبب شده است، از هزینه ساخت کمی برخوردار باشد. دکل دوربین مداربسته مکعبی در مقایسه با دکل لوله ای معمولاً در مقابل فشارهای فیزیکی و محیطی مقاومت کمتری دارد. به دلیل تولید پروفیل های آهنی تا ارتفاع حداکثر 6 متر، این نوع دکل ها نیز حداکثر تا همین ارتفاع تولید می شوند.

·        دکل دوربین مدار بسته چند وجهی: این نوع دکل دوربین مداربسته معمولاٌ دارای مقاطع 6 و یا 8 وجهی می باشد. این نوع دکل دوربین مدار بسته، به وسیله تعداد زیادی سازه های کوچک که به یکدیگر جوش داده شده اند، تشکیل می شود. این نوع دکل، به عنوان حرفه ای ترین دکل دوربین مدار بسته شناخته شده، به طوری که سطح مقطع آن از بالا به پایین زیاد شده و میزان مقاومت آن را در برابر باد و یا ضربه های احتمالی فیزیکی افزایش می دهد.

·        دکل دوربین مدار بسته ماژولار: این نوع دکل دوربین مدار بسته بسیار شبیه به دکل های مخابراتی می باشد. از مهمترین موارد کاربرد دکل مخابراتی ماژولار می توان به استفاده از آن در محیط هایی که میزان وزش باد زیاد است، اشاره کرد. این دکل در مقابل باد بسیار مقاوم بوده ولی در مقابل آسیب های فیزیکی نمی تواند مقاومت چندانی را از خود نشان دهد.

(تصویر1)
دکل دوربین مداربسته اهواز از چه جنسی می باشد؟

دکل دوربین مداربسته اهواز، یکی از بهترین دکل هایی می باشد که توسط نمایندگی های موجود در این شهر به فروش می رسد. جنس پایه و یا همان دکل دوربین مداربسته اهواز، معمولاً از جنس آلومینیوم، آهن و آلیاژ های آلومینیوم می باشد که دکل های آهنی و یا آهن به همراه روکش گالوانیزه در مقایسه با دکل های آلومینیومی از تولیدات بیشتری برخوردار می باشند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی، نوع کاربرد و قیمت دکل، از جمله عواملی می باشند که در جنس دکل دوربین مداربسته اهواز نقش دارند.

آهن هایی که دارای روکش گالوانیزه هستند، قیمت بالایی دارند و به همین دلیل استفاده از آنها در ساخت دکل دوربین مداربسته اهواز باعث افزایش قیمت تمام شده دکل می شود. از این رو در محیط هایی که از آب و هوای خشک و بدون رطوبتی برخوردار هستند، برای تولید دکل دوربین مداربسته از آهن سیاه استفاده خواهد شد.

نکته ی بسیار مهمی که در این زمان باید به آن توجه کرد، این است که بعد از تولید دکل دوربین مداربسته با آهن سیاه، باید به وسیله روکش ضد زنگ آن را پوشش داد و بعد آن را رنگ آمیزی نمود.

با توجه به موارد گرفته شده در مناطق شمالی کشور که میزان بارندگی و رطوبت زیاد است، پوشش های گالوانیزه بهترین و مناسب ترین گزینه برای تولید دکل دوربین مداربسته می باشد.

(تصویر2)
نکات مورد توجه در زمان انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز

مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب دوربین مداربسته اهواز به آن توجه کنید، به شرح ذیل می باشد:

·        مشخص کردن هدف نصب دوربین: در انتخاب دکل دوربین مداربسته، هدف از نصب آن بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو لازم است که قبل از انجام پروژه، جلسه هایی مبنی بر تعیین هدف نصب دوربین مداربسته و مکان نصب آن صورت پذیرد.

·        چگونگی نصب دکل دوربین مداربسته: ظاهر دکل دوربین مداربسته، در انتخاب آن بسیار تاثیرگذار می باشد. بسیاری از مشتریان، به دنبال دکل هایی با ظاهری زیبا می باشند که به خوبی در معرض دید مردم قرار گیرد و با تاثیرات روانی که ایجاد می کند، میزان تهدید و خطرات را کاهش دهد.

·        توجه به جنس روکش دکل دوربین مداربسته: اگر قصد خرید بهترین دکل دوربین مداربسته اهواز را دارید، حتماً به جنس روکش آن توجه کنید. برای اینکه بدانید چه نوع روکشی را باید برای دکل انتخاب نمایید، باید به نوع آب و هوایی منطقه ای که دکل خریداری شده قرار است در آن نصب شود، دقت کنید.

·        توجه به زیرساخت دکل دوربین مداربسته: برای انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز، توجه به محل نصب دکل و زیرساخت نیز اهمیت دارد. یک دکل دوربین مداربسته قابلیت نصب در زمین بتنی، زمین خاکی و آسفالت را دارد و علاوه بر این می توان آن را بر روی پشت بام ها نیز نصب کرد. از این رو برای نصب دکل دوربین مداربسته در زمین های گوناگون باید از فونداسیون های متناسب با همان محیط استفاده شود.

(تصویر3)
نمایندگی های دکل دوربین مداربسته در اهواز

خوشبختانه امروزه شرکت های تولید کننده انواع دکل های دوربین مداربسته، نمایندگی های زیادی را در شهر اهواز ایجاد کرده اند و اقدام به فروش دکل دوربین مداربسته در اهواز می نمایند.

(تصویر4)
قیمت دکل دوربین های مدار بسته اهواز

قیمت دکل دوربین مداربسته اهواز ثابت نبوده و عوامل زیادی بر روی آن اثرگذار خواهد بود. به عنوان مثال جنس روکش به کاربرده شده در دکل تاثیر کاملاً مستقیمی در قیمت تمام شده آن دارد. معمولاً دکل هایی با روکش گالوانیزه گران قیمت تر از سایر دکل ها می باشند که این نوع دکل ها برای محیط هایی با آب و هوای مرطوب مناسب خواهند بود.

(تصویر5)
خرید دکل های دوربین مداربسته اهواز

اگر قصد خرید دکل دوربین مداربسته اهواز را دارید، می توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی های موجود در این شهر و مشاهده انواع دکل ها و با روکش های گوناگون، مناسب ترین دکل را انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر عباس


خواص هات چاکلت با قارچ گانودرما
مقالات دسامبر 24, 2019 @ 11:12 ق.ظ

هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه است. هات چاکلت گانودرما در کنا طعم فوق العاده خود، دارای خواص درمانی بسیاری نیز می باشد.

آشنایی با خواص هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار است که می تواند خستگی های یک روز سخت کاری شما را از تن به در کند. هات چاکلت گانودرما نیز نوعی از هات چاکلت است که در آن از پودر قارچ گانودرما نیز استفاده شده است تا شما با خوردن این نوشیدنی خوشمزه، علاوه بر لذت بردن از طعم هات چاکلت، از خواص گانودرما نیز بهره مند شوید.
معرفی هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت گانودرما یکی از محصولات بسیار خوشمزه و پر از خاصیت است که می توان آن را به صورت گرم یا سرد میل نمود. این محصول از کاکائو پخته شده، پودر گانودرما، پودر شکر، پودر شیر خشک و پودر خامه درست شده است. این نوشیدنی فاقد کافئین است و همه افراد می توانند از این نوشیدنی خوشمزه استفاده کنند. یکی از تفاوت ها اساسی این محصول با هات چاکلت های معمولی موجود در بازار وجود قارچ گانودرما در آن است که خواص درمانی بسیار زیادی دارد. بنابراین شما می توانید با خرید این محصول از خواص هات چاکلت با قارچ گانودرما بهره مند شوید.

تصویر 1
خواص گانودرما هات چاکلت

     این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان است که سبب جوانسازی پوست و سیستم بدن می شود.
    این نوشیدنی باعث می شود تا متابولیسم بدن افزایش پیدا کند و افرادی که دارای رژیم هستند، می توانند از این نوشیدنی استفاده کنند.
    کاکائو موجود در هات چاکلت باعث می شود تا دستگاه گوارش تنظیم شده و هضم غذاها نیز تسهیل شود.
    کاکائو و گانودرمای موجود در هات چاکلت باعث پیشگیری از ابتلا به سرطان می شود.
    فلاونوئیدهای موجود در کاکائو برای سلامتی مویرگ های خونی بسیار عالی است.
    از انعقاد خون جلوگیری می نماید.
    باعث سم زدایی و پاکسازی بدن می شود.
    شکلات داغ سبب می شود تا شما پس از نوشیدن آن، احساس سرزندگی و شادابی داشته باشید.
    پودر کاکائو موجود در هات چاکلت دارای پتاسیم، منیزیم، مس، آهن، انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشد که بدن را در برابر ابتلا به دیابت نوع 2، کم خونی و بیماری های قلبی مقاوم می نماید.
    این نوشیدنی به علت داشتن فیبر بسیار بالا، بواسیر یا هموروئید را درمان می نماید.
    خونریزی را قطع می کند و زخم را خیلی سریع تر درمان می کند.
    بیماری های روده را درمان می کند.
    درمان عفونت ها و بیماری های زنان
    این نوشیدنی باعث بالا رفتن انرژی بدن در افرادی که تحت درمان شیمی درمانی هستند، می شود.
    ایمنی بدن را بالا می برد و بدن را در برابر ورود انواع ویروس ها مقاوم می کند.
    نرمی استخوان را درمان می کند.
    آرامبخش است و از افسردگی و اضطراب جلوگیری می کند.
    برای درمان کبد چرب بسیار مناسب است.
    تمرکز را بالاتر برده و باعث تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

تصویر 2
نحوه مصرف گانودرما هات چاکلت

پودر فوری هات چاکلت گانودرما در بسته بندی های شکیلی آماده شده است و شما می توانید به راحتی آن را درست کرده و میل کنید. برای این منظور، باید بگذارید تا آب به جوش آید، سپس محتویات یکی از بسته های هات چاکلت گانودرما را در آب داغ حل کرده و سپس میل کنید. البته می توانید این نوشیدنی را به صورت سرد نیز استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()